Çarşamba, Mart 28

Festival



İstanbul Film Festivali başlıyor. 31 Mart -15 Nisan arasında filmler sinemada. 8 senedir bir klasik olduğu gibi, ben yine iptalim. Festival zamanı illa bir yoğunluk olur. Ya askerde olurum, ya vize dönemi.

Yoksa ben de istemez miydim Jandarma Er Hasan Babur gibi sinemanın ekmeğini yiyeyim, o festival senin bu festival benim gezeyim. Olmadı. Al iki bilet, illa o bilete tav olacak birini bulursun. Yapamadık. Buenos Aires'de festival varsa Mustafa kardeşim ayarlasın oranın ekmeğini yiyelim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

if, film ekimi falan sıkıntılı. biletler pahalı, filmlerin alayı torrentte. bunlarda anca senin gibi düşünen itü inşaatcıları bulursun. randevu istanbul'u falan kovala. az ama garanti ekmek. #vasatsevici

atarsa güzel ve yalnız şehir muğla.
jandarma er hasan babur.

Adsız dedi ki...

Ben bi kere gittim festivalde filme. Okulda ogleden sonra ders yoktu, arkadaslar goturdu. Filmin 1. dakikasında koydum kafayı bitene kadar uyudum. Bileti onlar aldıydı, parasını ben versem izlerdim. Sikko sikko filmler gösteriyorlar. Biz de fransız bi kızla ekmek peşinde dilenci gibi fransız kültür merkezinde filme gittiydim. Emegimin karsılıgını aldım.....

Buenos Aires'te bu sezonda festival yok ama "Mustafa Özdemir'in adının oldugu yerde her zaman festival vardır". Yeriz oraların ekmegini 48...

Palermo diye bi mahalle var Buenos Aires'in cihangiri diyolar. Oralara takılcam. Jandarma Er Hasan Babur o çok sevdigi yarak kürek alternatif filmlerden bikaç tane söylesin de Palermo'nun bohem kafelerinde Arjan manitalara yapalım havamızı...

17.