Perşembe, Şubat 25

Ne Yaparsın


"İngiltere Milli Takımı içindeki pozisyonumu uzun bir süre, geçen haftalardaki haberler ve olaylar ışığında düşündüm. İngiltere için oynamak her zaman bir onurdur. Takım içindeki pozisyonumun potansiyel ayrılık yarattığına inanıyorum''

Lisede saçma sapan senaryolar yaratıp birbirimize sorardık: Naaparsın?

Çoğu müstechen tabi, o nedenle buraya yazmıyorum ama mesela şu tarz bir şey diyelim: Yolda bir tane kadın görüyorsun, kadın gel benimle beraber ol diyor (tabi biz burada cümleyi böyle kurmuyoruz), ama tam o sırada kadına araba çarpıyor, ne yaparsın?

Ne yapıyım ulan işte, kadına araba çarpmış. Ama işte illa bir cevap veriyorsun. Kaçarım diyen oluyor, ambulans çağırırım diyen oluyor vs...

Bu da böyle bir şey işte. Bridge'in başına gelen bizim başımıza gelmesin.:

Solak futbolcu yetiştiremeyen bir ülkenin elle tutulan iki sol bekinden birisin. Diğeri sakat. Büyük ihtimalle banko oynayacaksın. Üstelik ülkenin 35 seneye yaklaşan bir hasreti var ve bu sene kazanma şansınız çok yüksek. Yani tarihe adını yazdıracaksın, milli kahraman olacaksın. Ama tam o esnada takım kaptanı senin hanıma halleniyor. Boynuzu yemişsin, tabloid basın seni yazıyor. Ne yaparsın?

Ben olsam yine de dünya kupası derdim.

2 yorum:

peralta dedi ki...

ofrvet ya da orta saha olsam hiç düşünmem gene dünya kupası derim de, sen solbeksin, atıyorum terry sol stoper olursa bu takım için hayır mı olur şer mi olur bilemem.

Adsız dedi ki...

dunya kupasi derim...
antrenmanda karsi takimlardayken de terry'yi yerim...
evden izlesin DK'ni ibne...