Perşembe, Şubat 25

100.Maç


Bu iki fotoğraf da aynı maçtan. Aralık ayının sonlarında oynanan Türkiye Kupası maçı.

Galatasaray-Trabzonspor maçı. Bu maçın benim için bir önemi varmış, onu dün gece farkettim.

Gittiğim her maçı yazdığım bir defterim var. Delilik olarak kabul edilse de benim hoşuma gidiyor. İşte o defteri uzun süre açmıyordum. Dün son güncellemeleri yaptım. Ve bu maçın Ali Sami Yen'de gittiğim 100. maç olduğunu öğreniyorum. Maçtan önce öğrenseydim daha mutlu olurdum.

100 defa Ali Sami Yen'e girmek. Aslında çok az. ÖSS ile geçen 1 yıl, Olimpiyat'ta geçen 1 yıl, askerde geçen 5 ay, Bodrum'da geçen 1 yıl. Daha fazla olabilirdi. Ama 100'de iyidir. Artık 100'ler kulübünün üyesiyim.

Ali Sami Yen'den ayrılmak o nedenle koyuyor bana. Özellikle 2001'den beri sık sık gidiyorum. 2004'ten beri kombine alıyorum. Evimden farkı yok. Ve kısa bir süre sonra olmayacak. İnsan üzülüyor. Ama bunlar başka yazının konusu olsun.

Bu arada bu maç, yani GS-TS maçı 2009 yılının son maçıydı benim için. 2009 senesinde 41 maça gitmişim (Maşallah). Bu bir rekor. 2006 yılında 37 maça gitmiştim. Eski rekor da buydu.

2006 bu açıdan bereketli bir seneydi. 37 maçın 28 tanesi futbol, o futbolların 27 tanesi Galatasaray maçıydı. 2009'da 26 futbol, 23 tane de Galatasaray FC maçına gitmişim. Bu alanda rekor gelmedi yani.

2009 senesinde farkı yaratan basketbol oldu. 13 basketbol maçına gitmişim.

Bu arada bugünkü Atletico Madrid maçı benim Ali Sami Yen'de izleyeceğim 15. Avrupa Kupası maçı olacak. Çıtır takımları saymazsak 2001'deki Milan maçından sonra en ciddi maç. Milan maçı da ilk maçtır. Aradan 13 maç, 9 sene geçmiş. Hey gidi yıllar.

1 yorum:

os dedi ki...

havaalanında karşıladığın futbolcuları da yazmaya başla ahaha :)