Cuma, Şubat 19

Bakkal Taktiği / Anne Sözü


"Trabzon şehrinde herkes futbolu çok iyi biliyor. Trabzon şehrinde öyle bir özellik var. Futbolcuyla beraber bütün şehir kenetleniyor maçlara. Taraftarın desteğini hissediyoruz arkamızda, insanların desteğini hissediyoruz, dışarıya çıktığımızda gerçekten maça motive oluyoruz. Bir bakkala gittiğiniz zaman bakkal 'bu maçı alın' diyor, 'şöyle yapın, böyle yapın' resmen taktik veriyor. O derece futbolla alakalı bir şehirde yaşıyoruz ki bu da bize gelişme acısından başarı acısından çok büyük katkı sağlıyor."
Giray Kaçar

“Maçtan önce annem bana, ‘Oğlum arka direğe koş. Top hep oraya gidiyor’ dedi. Aslında teknik heyet de bunu istiyordu. Ben de bu karşılaşmada onu yaptım ve golü attım. Egemen’in hakkını yemezsek, golün asisti annemden geldi. Daha önce de Sivasspor maçında annem beni bu şekilde uyarmıştı ve golü atmıştım. Bundan sonra da onun sözünü dinlemeye devam edeceğim."
Umut Bulut

Hiç yorum yok: