Pazar, Ocak 15

Rahat Maçlar




- Sezonun relax ve rahat maçları. Fazla ciddiye almıyorum taraftar olarak. Bu rahatlığı veren her topçumuza ve teknik heyete teşekkürler.

- Bunu 2011 Ocak'ta söyleyemezdim.

- Maçın ikinci dakikasında gole sevinmek, bir dakika sonra Servet'in kaptan olduğunu öğrenmek.

- Gollere de bir değişik seviniyorum. Takım güzel seviniyor ben milli formayla gol atan Arda gibi sinirli sinirli seviniyorum. Mesaj kaygılı. Ne alakaysa..

- Takımdaki herhangi biri ekstra birşey yazmak istemiyorum. Güzeller böyle. Ama yazacağım.

- Emre Çolak sayesinde artık ön direk kornerleri kayboldu. İyi ortalar geliyor.

- Sarp...)

- Kazım'ı ıslıklayanın Allah belasını versin.

- Kimin kafası yarıldı diyorum, Kazım'ın sarı saçlarıymış.

- Mabiala'nın ilk sarı kartını hatırlamıyorum (herkes sarı diyor) ama ikincisi net sarı.

- Engin Baytar'ın kulübede hazırlanışı... Neyse attı golünü.

- Semih ikinci yarıya kötü başladı.

- Bülent Korkmaz gerçekten çok kötü bir teknik direktör. Ve Galatasaray'ı çalıştırdı. Ulan Guardiola, senin yüzünden Kadıköy'de final kaçtı.

- Sarp, Orkun, Anıl Karaer...

- Diğer taraftan gelen Kartalspor golleri

- Saygı duruşu esnasında bir kez daha fark ettim. Ölen kayakçı kız Aslı Nemutlu, 94 doğumluymuş, saygı duruşunda fark ettim. Kardeşimden 1 yaş büyük. Çok acı.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kazim i isliklayanin allah belasini versinmis, ben islikliyorum, hatta anasina avradina sovuyorum, allah asil senin belani versin!

Furkan dedi ki...

@ adsız..senin gibi sığırlardan da galatasaray taraftarı olabiliyor maalesef..

Sen daha taraftarlığın ne demek olduğunu bilecek beyine sahip değilsin..

Zaten bir insanın anasına avradına sövecek kadar ezik ve zavallı bişeysin..

Hoş seni insan yerine koyupda yazmak bile hata da neyse.

zachpaulsen dedi ki...

hocam eyvallah da ıslıklamayıp ne yapacağız? sırf galatasaray forması giyiyor diye iyice teşvik edelim de kazımı mı çekelim yıllarca.
sen hiç düşündün mü kazım'ın acaba bu formaya ne kadar saygısı var? bırak kötü oynamayı, falan laubali, gayri ciddi, bencil tavırları ile hem formaya, hem takım arkadaşlarına, hem taraftartara ve hocasına büyük saygısızlık yapıyor. Bence hoca büyük yanlış içinde Kazım'ı oynatarak adam edeğini falan snaıyor ama o gerizekalı neyi kaçırdığının farkında değil. gelmiş kaç yaşına Fener de adam olamamıi burada mı olacak. hadi diyelim yetenekli olsa bir miktar kaprisi, nazı vs.. çekilir. Kazım takımın el freni yahu!!!
bana Kazım deme cinlerim tepeme çıkıyor!
mertan, okan derici gibi pırıl pırıl gençler kenarda dakika almak için bekleyecek beyimiz arada bir şaşarsa ayağına tam oturtmalık top gelecek gol atacak.
defolsun gitsin bu takımdan..bıktım bu kazma saçma sapan adamları görmnekten...

kutay dedi ki...

kazım'ın laublaı olduguna inanmıyorum. kazım kotu sut tercıhleri ve kaçırdığı gollerle eleştirilebilir, ama takım savunmasındaki etkisi, savunmaya sağ bekine yardım koşuları ıskalanamamalı.. eboue bu kadar iyi yardırıyorsa kazım'a guvendiği içindir. bunları da görmek gerek. ve en önemlisi, takımda yabancılar ile turkleri harmanalayan en kilit isim kazım. takımın maskotu gibi. bunlar göz ardı edilmemeli.
evet ben de olsam 11 oynatmam ama servet diye bağıran insanların kazımı ıslıklaması çok koyuyor..