Pazar, Ocak 1

Şampiyonluk Deplasmanı




- Tam Türkiye Ligi maçı.

- Şampiyonluk yolundaki rakip kaybetmiş, bir gün sonra diğeri sahaya çıkıyor. Zor deplasman, sayısız gol kaçıyor. Güzel maç.

- Ofiste maçı izlerken, Sunderland, İngiltere'nin Sakaryaspor'udur dedim ama niye dedim hiç bilmiyorum.

- O direkten dönen top pozisyonunda iki kere hassiktir dedim.

- Sunderland'e niye dilendim bu kadar anlamadım. Bendtner etkisi yüzde 70, stadın atmosferi yüzde 30.

- Gol ofsayt, bunu tartışmayacağız ama City savunması çabuk dağıldı.

- Şampiyonluk yolundaki ezeli rakibin kaybetmiş, bir gün sonra sen de kaybediyorsun. Türkiye Ligi demiştim değil mi?

- Şampiyonluk adaylarının Sunderland, Everton, Fulham, Stoke deplasmanları > Arsenal-United-Liverpool-City'nin kendi aralarındaki maçlar

- Sunderland mamalanmış

- Bu Ji Dong Won, Chelsea'ye de gol atmış. Büyük mavileri öpen Koreli.

- Şampiyonluk böyle deplasmanlardan geçer, en azından Türkiye'de böyle. City geçemedi.

Hiç yorum yok: