Çarşamba, Ocak 25

Geri Dönüşlerin Hastasıyız



- Bu maçtan umudum vardı, yanıltmadı beni.

- Bir sezonda iki Bursa-Gençler maçını da izlemek benim için ilginç bir tecrübe oldu.

- Topçunun hası Yasin Öztekin. Saç modeli kötü.

- Oktay Delibalta oynasa bu takımda daha iyi olur sanki.

- İlk maçında golünü atan Pinto.

- Özgür İleri büyük aşama kaydetti. Dardanel'de dikkat çekiyordu zaten ama bu noktayı beklemiyordum.

- N'Diaye'nin golü çok güzeldi. Tam kalecinin filede asılı olan havlusuna.

- Gençler taraftarı bir ara 'Gökçek dışarı' diye mi bağırdı, ilk yarıda? Bana mı öyle geldi?

- Gündüz maçı iyi ama çarşamba zor be, kimse gidemez.

- Yine de sağlam, öz, güzel tribüncüler gelmiş.

- 90+3'te Svensson neden oyuna girdi?

- Gerçi daha önemlisi Batalla niye çıktı?

- Bursa'da büyük sıkıntı var, hafta sonu seyircisiz maçta yenemezsek yazık olur.

- Fuat Çapa'nın yolu açık olsun. Yolu güzel olsun.

Hiç yorum yok: