Pazartesi, Ocak 30

Zico-Capello-Bienvenu-Sow

"Eğer bir gün Fenerbahçe Capello'yu İstanbul'a getirebilirse büyük iş başarmış olur çünkü şu anda dünyanın en büyük teknik direktörlerinden biri" demişti Zico, RAI için Fenerbahçe-Inter maçını yorumlamaya gelen Capello için. Zico için benim gördüğüm Fenerbahçe tarihihinin en büyük hocası derdim, 3 temmuzdan sonra Aykut Kocaman takımı bir arada tutamayıp lige tutunduramasaydı...

"Sow transferinden dolayı çok mutlu oldum, çok iyi bir oyuncu ve böyle bir transfere takımın ihtiyacı vardı. Önümüzde çok maç var ve forvette ligin ilk yarısında bir takım sıkıntılar da yaşadık. Onun gelişiyle performansım daha da artacak ve bundan Fenerbahçe kazançlı çıkacaktır. Ben kendi adıma gelişinden mutlu oldum"

Bienvenu'nun dünkü açıklamaları. Şu özeleştiri güzel. Golden sonra tribüne koşması daha da güzel, Bienvenu kendini geliştirmeye çok müsait bir oyuncu. Çok hırslı, çok çalışıyor, varsın yetersiz olsun, niyeti görmek güzel. Yoksa yarın Higuain gelse sırtı dönük top alamıyor diye eleştirilir Fenerbahçe tribünlerinde.

2 yorum:

nusr@emre dedi ki...

şaka gibi yaa.. gerçekten aykutun fb ye gelen en iyi hoca olduğunu düşünüyorsunuz, öyle mi? oysa ben daha hoca olup olmadığına karar verebilmiş değilim.

peralta dedi ki...

aslında benim şahit olduğum ibaresi var orda ama parreira, mustafa denizli ve aragones de gördü bu gözler. bu neye göre değerlendirdiğinize bağlı aslında. şöyle örnek vereyim, roberto carlos dünyanın gelmiş geçmiş en büyük sol beki belki. ama bence ümit özat, farklı nedenlerden ötürü daha "büyük" bir sol bekti. bilmem anlatabildim mi..