Cuma, Ocak 13

Sen kısaca FEDE

Feridun Düzağaç'la olan münasebetim 1-2 güzel şarkısından ibaret, Binbir Gece dizisinde şantiyede inşaatın tepesinden aşağı itilmişliği falan var bir de, gereksiz detay olarak da bunu verelim. Ancak futbol yazıları can sıkıyor. Onun samimiyetsiz yazıları kadar can sıkan başka birşey ise ntvspor'da spor servisi'nden internette twitter'a kadar her yerde "vay efendim ne tarz, işte farklı bi bakış açısı, kelime oyunları" falan diye övülmesi yazılarının..
***
Bir bakıyoruz, bir sürü kelime oyunlu tamlamalar, amaç sosyal mesaj vermek. Ne demiş Feridun Düzağaç o çok farklı, şapkamızı önümüze koyup düşünmemizi sağlayacak bakış açısını yazarken? Titi Arena demiş hımm, Galatasaray'ın topçusu Eboue'ye de Emanuel demiş, zahmet edip Emmanuelle deseymiş... Bunlar son yazısından örnekler, çoğaltmak mümkün. Tamer Bağlan laf çaktığı zaman küçümsenir küfür edilir, Feridun Düzağaç'ın yazılarındaki bu ucuz laf çakmalar fark edilmiyor bile... Fuat Akdağ alıp uzun uzun okuyor. Rockçı olduğu için mi, kültürlü bir görünüme sahip olduğu için mi (kültürlü görünüme sahip olmak), gözlüklerden dolayı mı, ne için amk soruyorum. Bir de tabi Beşiktaşlı, Çarşı falan, hayata farklı bir bakış açısı, duruş falan... Rakibe saygıdan nasibini almamış, 2000lerde futbola musallat olan, benim ve benim arkadaşlarım gibi takım tutan insanların hassasiyetlerini düşünmeden yazı sıçan, televizyonda yorum yapan kimseyi sevmiyorum. Feridun Düzağaç yazı yazmasın, "alev alev" ve "boş ders" gibi 2 tane daha şarkı yapsın yeter.

1 yorum:

Alper dedi ki...

Çünkü neden biliyor musun?

Rıdvan FD gibi yazsa, Erman yazsa veya, veyahut senden gidelim, Tamer Bağlan yazsa iyi niyetli demem. Feridun Düzağaç'tan ise buram buram iyi niyet akıyor. Olay bundan ibaret sevgili Peralta.