Salı, Ocak 24

Üvey Evlat Zaza




Zaza Türk değil. Mehmet Aurelio da değil aslında. Türk kime denir zaten? Aurelio'yu severim. Kafamdaki Türk algısına uyuyor. En sevdiği yemek hamsi buğulama. Benim için yeterli. Zaza, 14 yaşından beri burada. Caferağa'da altyapı maçı oynamış. Benim için yeterli. NBA haberi yazan muhabirler için yetersiz.

Zaza'ya dikkat etmeye çalışıyorum bu sene. Galatasaray ile geçirdiği kısa sürenin etkisi muhakkak vardır. Ama nedense Zaza hep geri planda. Mehmet bugün 1 ribaund aldı, Semih 3 dakika oyunda kaldı takımını galibiyete taşıdı, Memo coştu Ömer sıçtı. Atlanta maçı olunca önce en skorerin adı. Johnson, Smith.. Satır arasında belki Zaza.

Son dönemde ilk 5 başlıyormuş, haberimiz yok. Sayı atıyor, ribaund alıyor, adı geçmiyor. Galatasaraylılar'ın özel ilgisi olmasa benim de haberim olmayacak. Son olarak, Atlanta Milwaukee'yi yendi. Kaybeden Ersan konuşuluyor. Kazanan ise Hawks, Zaza'dan satır yok. Ersan'ın attığı sayı 11, Zaza'nın 9. Ersan'ın ribaundu 9, Zaza'nın 14. Zaza 38 dakika oynamış ilk 5 başlamış, Ersan 27 dakika oynamış.

Farkı yaratan ne mi? Arsan Ilyasov artık Türk milli takımında oynuyor, Zaunas Pachulia ise Gürcistan'ı tercih etti. Tamam evlat değil de, bu kadar da dışlanmaz sanki. Les Fedinand bile 1 sene burada kalmasına rağmen, İngiltere'de her gol attığında, 15 sene boyunca "eski Beşiktaşlı" diye haberi yapıldı. Zaza'nın es geçilmesini kabul edemiyorum. Neyse, seneye free agnet oluyor, belki hiç belli olmaz, her gün haberini yapmak zorunda kalırlar.

Hiç yorum yok: