Cuma, Ocak 23

Milica Daboviç


Milica Daboviç Türkiye'ye gelince birçok kişinin dikkatini çekmiştir. Oldukça güzel bir bayandı. Özellikle bir basketbolcu için. All-Star günü üç sayı yarışmasında baya güzel gelmişti gözüme. Zaten Beşiktaş takımında güzel basketbolcu sayısı ortalamanın üstünde. Bana göre Türkiye'nin en güzel basketbolcusu olan Tuğba Taşçı da orada. Kendisi Galatasaray'da oynarken beni bayan basketboluna bağlamıştır. Seda Tekindağ'da mesela Beşiktaşlı güzellere örnek olarak verilebilir.

Daboviç iyi güzel ama bu kadar rağbet göreceğini tahmin etmiyordum. FHM'e pozlar vermiş. Haber Milliyet'in. Pozları daha görmedim. Sitede bir iki poz var ama onlar bu bahsedilen çekimden mi emin değilim. Zaten hangi FHM olduğunu da bilmiyorum. Sonuçta dünyada birçok yerde çıkıyorbu dergi.

Milliyet'inhaberiyle kuyuya inilmez ama olsun. En çok merak ettiğim Beşiktaş kulübünün bundan haber var mı? Varsa tüm sporcular böyle pozlar verirse ne olur. Kesinlikle sporcular böyle pozlar vermemeli demiyorum. Ama sonuçta burası Türkiye. Birbirimizi iyi biliyoruz. Bu halk neye nasıl tepki gösterir farkındayız. Sonuçta Beşiktaş'ın iki tane ezeli rakibi var. Bu takımların milyonlarca taraftarı var. Ve milletin ağzı torba değil ki büzesin.

Bu pozlar sayesinde bayan basketboluna ilgi artar mı? Kesin artar. Peki Işıl Alben olmak çok mu zor? Bunun cevabını veremiyorum.

Kendimi Beşiktaşlı taraftarların yerine koyuyorum, o yüzden Daboviç'in en güzel fotosunun, üzerinde forma olan bir maç fotosu olduğuna kanaat getiriyorum.

2 yorum:

Arkhe dedi ki...

Beşiktaş resmi siteden komik bir cevap bile vermiş.

kutay dedi ki...

o açıklamayı da koyayaım buraya,


BJK Cola Turka Bayan Basketbol Takımımız’ın ve Sırp Milli Takımı’nın oyuncusu Milica Daboviç’in FHM Dergisi’nde bu ay yayınlanan fotoğrafları, 1 yıl önce Sırbistan’da çekilmiş olup, bu döneme ait değildir.