Cuma, Ocak 30

Hoşgeldin Guroviç

Mateja Kezman kadar eleştirilmemesinin tek nedeni futbolcu değil basketbolcu olmasıdır.


Khimik maçındaki muazzam Guroviç performansından sonra msn iletimdi en üstteki başlık. Msn'de bu tarz şeyleri yazmayı çok seviyorum arkadaşlarım tarafından ne kadar eleştirilsem de. Hem yazdığım herşeyin Velo Can tarafından kopyalanması bana büyük bir haz veriyor.

Konumuz tabi ki benim msn geyiklerim değil. Milan Guroviç yazının öznesi. Sezon başında çok eleştirildi Galatasaray. Guroviç gibi siyasi nedenlerden dolayı mimlenmiş bir ismin Galatasaray'da oynaması sakıncalı bulunmuştu. Doğru ve haklı olabilir o yönde düşünen insanlar. Galatasaray tribünlerindeki renkli oluşumlardan bazılarının ( abiler kızmasın UA çatısı altındakı oluşumlardan biri diyelim) sırf Guroviç transferi nedeniyle basketbol maçlarına gitmediğini biliyorum. Haklılar mı haksızlar mı çok derin bir konu. Tribün insiyatifle gönderilecek veya alınmayacak bir sporcu yok Türkiye'de. Yönetim kurulu "he" dedikten sonra herkes gelir oynar. O saatten sonra da bize desteklemek düşer. Zaten Guroviç de gelir gelmez resmi dergiye verdiği röportajla biraz olsun gönülleri rahatlattı.

Ama işte böyle zamanlarda ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Guroviç çıkıp aslanlar gibi oyansa, maç kazandırsa bütün tepkiler dinerdi. İstikrarsız olduğu bilinen Sırp oyuncu, Galatasaray'da gayet istikrarlı bir çizgi çizdi. Grafiğin çizgisi hep en alt seviyede dolaştı. O kadar istikrarlıydı ki üst üste oynanan Beşiktaş ve Fenerbahçe derbilerinde 3 er sayı attı.

Neyse ki beklenen patlamayı Khimik maçında yaptı. Tamam dedik Guroviç geri döndü. Ama Guroviç kötü huyuyla geri dönmüştü. Biz bunu o gün farkedemedik. Telekom maçında yaşananlar nedeniyle 4 maç ceza aldı. Bir Haislip veya Mirsad kadar değil. Ama bütün sezon ortalarda gözükmeyen bir adamın bu kadar kolay ceza alması affedilecek gibi değil.

Bakalım bundan sonra Galatasaray'ın yaptırımı nasıl olacak?. Guroviç ile devam mı yoksa yollar ayrılmalı mı? Benim hiçbir fikrim yok. Lincoln ve Guroviç Galatasaraylıların kafasını karıştırmaya devam eden iki yıldız sporcudur. Bir tek onu biliyorum.

Hiç yorum yok: