Çarşamba, Ocak 14

Hiç Sevmedim

Bir şarkıyı nasıl seversiniz?. Müzik mi sözler mi ses mi? Muhakkak hepsi önemli ama benim için çaldığı zaman ve yeri daha önemli. Her insan gibi ben de"film gibi hayatım var abi"lerdenim. Film izlemeyi seviyorum, hayatı da seviyorum İkisi birleşiyor. Böyle olunca bu filmde çalan şarkılar önemli oluyor. Zengin bir soundtrack olmalı.
Aşağıda sözlerini yazdığım şarkıyı Neslihan isimli bir bayan söylüyor. Bilen kesin biliyordur.Bundan bir sene evveline kadar ben tanımazdım. Askerde tanıdım kendisini ve bu şarkısını. Müzik konusunda manyak olan tertibim Volkan bunu Kültür Gazinosu'nda makinaya para atıp çaldırırırdı.Dinleye dinleye sevdik. Müzik acıklı , biz de melankolik olunca o günlerde dinliyorduk sürekli. Herhalde başka zaman dinleseydim sevmezdim. Belki de dinledim ve farketmedim.
Aradan aylar geçti askerlik geçti bitti. Ben güney sahillerimizde fink atarken, Serdar,Hadise, Demet üçlüsüyle gününü gün ederken bir anda sahilde köyün mısırcısı Ramazan'ın oğlu Özkan bunu çalmaya başladı. 1-2 hafta sürekli dinledik o zaman da. Uzun bir süredir dinlemiyordum. Volkan'dan msnden yolla dedim. Mal arkadaşım can dostum yanlış şarkı yollamış. Youtube'dan dinliyorum. Sevilecek bir şarkı değil. Kaliteli değil. O yüzden güzel. Kasıntı olup "illa güzel şarkı dinlemeliyim" demedik. Hayat böyle güzel.

hiç sevmedim kimseyi senin kadar
yüreğim yanmadı hiç bu kadarçok yalnızım
seninle bir yarım yoksöylemeden olmaz
ben sana aşığım, ben sana aşığım
eğer elindeyse ne olur çal kapımı
eğer yüreğindeysem ne olur sil gözyaşımı
sen bilmezsin alırım haberini
yollara küsmüşsün hissettin mi gittiğimi
buralar cehennem oldu inan bana
yanıp kavrulsamda seninle güzel ankara
güneşimiz bu aşk yakar yüreğimizi
perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiçbir şeyi
benim kara haberim senindir
eğer leylan ölmüş derseler gelme sakın istanbul'a
bulamazsın ki beni buralarda
bir bulut ol git ankara'ya
yağ istediğin kadar toprağıma
ben bizim bahçede olacağım
tam siyah kordonlu saatin yanında
o zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsin
sensiz bu dünyayı sevmiyorum, sevmiyorum, sevmiyorum diye
ama şimdi ne olursun gel
leylan hayatta ve istanbul'da
nefes almakta zor gelecek miydi bir gün bana
tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi seninle alıp vermek...ben sana aşığım...

Hiç yorum yok: