Salı, Mart 9

1 2 3 Yetmez


Nerede okuduğumu hatırlamıyorum da şöyle bir hikaye vardı. Aklıma geldi, yazıyım dedim:

Beşiktaşlı Metin-Ali-Feyyaz, 1980'lerin sonunda dünyanın bir ucuna tatile gider. Tabi o zaman daha "Türküz'' dendiğinde "Galatasaray/Hasan Şaş/İlhan Mansız" denmiyor. Bir tane Alman ile muhabbet ediyor bizim Metin Ali Feyyaz, dialog şu:

Alman: Nerelisiniz?
MAF: Biz Türk'üz, futbolcuyuz.
Alman: Hadi ya, bizim milli takımının kalecisi Schumacher orada kalecilik yapıyor, gördünüz mü hiç?
Ali: Ben bu sene ona 3 gol attım.
Metin: Ben de 2 gol attım.
Feyyaz: Ben de 2 gol attım.

6 yorum:

erhan dedi ki...

beşiktaş videoları, beşiktaş anıları, beşiktaş maçına gitmeler...

umarım sadece eskişehir etkisidir :)

Sinan Yılmaz dedi ki...

Ben 84'te doğsaydım muhtemelen Beşiktaşlı olurmuşum. Şu MAF müthiş karizmatik be abi.
Gerçi 88 doğan insan da neden Galatasaraylı olsun ki Trabzonspor'lu olması lazım :)

Teyzemin eşi eniştem sayesinde Galatasaraylı olmuşum sağolasun. Zaten bir yandan da diyorsun ki ulan 6 yaşındaki eleman ne anlamış karizmadan.

Bilal Koca dedi ki...

yukarıdaki diyalog uydurmadır yok öyle bir şey halkı yanıltmayalım kardeşim delikanlı olalım

kutay dedi ki...

bilal koca, çok haklısın delikanlı olalım gerçek isimlerimizi yazalım.

@extensor
benim çocukluğum bu adamların en iyi zamanını izleyerek geçti ve besıktaslı olmadım. babam besıktaslıydı üstelik. nedeni sanırım şuydu, adamlar çok kusursuzdu. insandan biraz yanlış olur.

takım o kadar kusursuz ki transfer bile yapmıyor. ulan transfer yap da ilgimiz artsın, yenılık olsun..=)

Bilal Koca dedi ki...

Adımız gerçek ve doğrudur. Yalanları örtmek için böyle iftiralar ise hiç hoş değil. Eğer yazdığın kurmaca hikaye doğruysa çıkar göster belgeni Türk futbolu bu mantıkla ilerlemez.seni belgelerini çıkarmaya davet ediyorum

Zenana dedi ki...

MAF bunu ntv spor'da ki not defteri programında anlatmıştı. hikayede yanlışlık yok yani=)