Cumartesi, Mart 20

Buca'ya Nazar Değdi


- Chelsea - Inter maçını böyle madde madde yazmıştım. Ercan Saatçi tarzı. Çok hoşuma gitti. Televizyondan izlediğim maçları bloga pek yazmıyordum, en azından bu şekilde yazmaya karar verdim.

- Bugün Bucaspor - Karabükspor maçını izledim. İkisi de ligde ilk iki sıradaydı, hala da öyle.

- İzmir'e bahar gelmiş, Bucasporlular kısa kollularla maç izliyorlar.

- Emenike olmayınca Karabük zorlanır diye düşündüm ama Yasin sahneye çıktı. Herkes Emenike'den bahsediyor ama Yasin Nijeryalı kadar gol attı. İkisi de 14 golde.

- Yasin İzmirli üstelik. Kendi şehrinde attı golü. Sağ kanatta oynardı Altay'da. Tireli Henry.

-Buca Arena çok güzel stad. Bucasporlular'ın "alfabe" tezahüratı çok güzel.

- Mehmet Batdal, kendini her maç geliştiriyor. Hatta belki de kendini en çok geliştirdiği sezon bu sezon.

- Murat Ünlü artık emekli olsun. Cem'e Can diyor, 2.dakikayı 22.dakikayı yapıyor. Yazık oluyor.

-Buca'ya nazar değdi, çünkü Buca Arena yapıldığından beri, yani 1.5 senedir 2.defa yeniliyor. İlk mağlubiyeti Mersin İdman Yurdu'na karşı sezonun son haftasında oynanan formalite maçıydı.

Hiç yorum yok: