Pazartesi, Mart 22

Trabzon Zor Deplasman


- Maçtan önce Trabzonsporlular "yeniliriz" diyordu. Galatasaraylılar da "yeniliriz" diyordu. Berabere biter sandım olmadı.

- İroni yapmıyorum takımın en iyisi Emre Güngör'dü.

- Real Madrid bir ara "Zidanelar ve Pavonlar" diye bir slogan üretmişti. Bunu biz "Elanolar ve Mustafa Sarplar" olarak değiştirebiliriz, daha doğru öyle olduğumuzu bilmeliyiz. Emre Güngör, Elano gibi olmak isteyince gol yiyoruz.

- Bu takımda Elano oyundan çıkınca aklıma Orhan Aklı yıllar geliyor.

- Keita oynayamıyor. İkinci yarı başladığından beri ne top oynuyor, ne de rol yapabiliyor. Su bardağı falan yakışmıyor.

- Rijkaard'ın basın toplantılarındaki psikopat hali çok hoşuma gidiyor. Kimsenin suratına bakmıyor. Devrimci örgütün lideri gibi. Aslına bakarsan zaten öyle.

- We don't give up.

- Colman bizim için yeni Nobre.

- Barış Özbek'in bazen Almanya'dan geldiğini unutuyorum. Bildiğin amatör kümeden yetişmiş delifişek topçu.

- Trabzon'da son yenildiğimiz maçta Emre'nin yaptığını Ayhan yapmıştı.

- Jo'yu hala çözemedim.

- Bir tane ev var, ne zaman orada maç izlesem gol atamıyoruz.

- Heyecanla beklediğim her kornerde top ön direğe gidiyor ya, işte o zaman maçtan kopuyorum, bir sahil kasabasında hayal ediyorum kendimi.

- Rijkaard'ın da işi zor. 90 dakika Barışla Canerle uğraş, sonra muhabirler saçma saçma sorular sorsun.

- Kaybettiğimiz maçlarda rakiplerden çok Galatasaraylılar arıyor beni. "Niye böyle yaptınız" diyorlar. Kendimi Johan Neeskens sanıyorum o an. Camia benden açıklama bekliyor.

- Bu hafta forumlarda yine onun adı geçer: Emana

- Maçtan sonra Güntekin'in hayali dialogu ve "Johan" demesi? Bitti demediniz mi lan?

1 yorum:

minyatürkalem dedi ki...

- Colman bizim için yeni Nobre.

:)