Cumartesi, Ekim 2

Adam gibi adam

Ben Ümit Özat'ı çok seviyorum. Futbolculuğunu da çok severdim, maçlardan sonra yaptığı yorumları da çok severdim, Le Guen'le ingilizce konuşması, Köln'de kaptan olması, Sparta Prag'ı Sparta'da yeneceğiz demesi hep bu sevginin temelini oluşturan şeylerden olsa da, futbol oynarken arkadaşlarımın tarzımı ona benzetmesi (Kutay bilir), asıl etkendi belki de.
***
Zor durumda bugünlerde. Son derbiden sonra da ağır eleştiriler almış tribünden. Bu tür şeylere alışığım, söylenenler umurumda değil, ben Ankaragücü'ne adam gibi hizmet etmeye çalışıyorum demiş. Kadıköy'de de az protesto görmedi, her kötü sonuçta ilk ıslıklanan adamlardan biriydi. 2006 Ağustos'unda 2-2 biten Kiev maçında kafasına koymuştu Fenerbahçe'den ayrılmayı. İnşallah A.Gücü'nde böyle olmaz.

Hiç yorum yok: