Perşembe, Ekim 14

Solo Dios Sabe


Baktım evde boş bir televizyon ve boş vaktim var; film izlemek lazım diyerek oturdum koltuğa. CNBC-E'nin sitesinde film hakkında bazı ifadeler vardı, bu da beni iyice cezbetti.

"Gözüne kestirdiği kızı elde etmek için türlü numaralar çeviren bir adamın hikayesi..."

"Yönetmen Bolado'nun amacı seksi bir yol filmi yapmak..."

Bunlar vardı; yok diyemeyiz. Ama filmin sadece yarım saatidir.

Diego Luna oynuyor diye belki Y tu Mama Tambien havası vardır onu yakalarız diye bekledik. O da olmadı.

Güzel film aslında ama beklenti yüksek başladık. Bir de kürtaj, istenmeyen hamilelik gibi konular sıkmadı mı artık?
İspanyolca öğrenmek lazım...

2 yorum:

Laurent dedi ki...

film benim çok hoşuma gitti,film de kürtaj konusunun geçmesinin sebeplerini çiftin henüz birbirini tanımamış olmasına bağlıyorum ben filmin sonuna doğru da kanser teşhisi konmasına rağmen çocuğun doğumuna izin verilmesi de gerçekten gerçek hayatta karşılaşmak istenilmeyecek bir çözüm senaryosu.

Y tu Mama Tambien dostum bu film tam bir hayal kırıklığı(bana göre) Anladım ki Gael Garcia Bernal hatrına bir daha film izlenmemeli.

Robert Hooke dedi ki...

Resimdeki mesut özile benzemiyor mu kardeşler_?