Cumartesi, Ekim 2

Çelik-İş Kazası


- Aslında beklenen bir yenilgiydi ama ben baya ümitliydim nedense. Son dakikaya kadar 2-2 olur diye bekledim. 2-1 bitince de Hagi ağzıyla "normal" dedim. Herşey beklenir bizim takımdan.

- Adnan Polat, sahaya ve hakeme suç bulmasın. Sahaya biz bok atarız, hakeme topçular saha içinde kızar. Ama Polat önce şunun cevabını versin: Bu takıma 1.5 yıldır bir forvet almak çok mu zor?

- Rijkaard'ı babası öldüğü için eleştirmemek olmaz. Yanlışsa yanlış, doğruysa doğru, yazın gitsin.
- Bu takımdaki yanlış Rijkaard olmadığını bildiğimden Rijkaard'a sallamıyorum, babası öldüğü için değil.

- Buca'da Ayhan, Karabük'te B8.. Kadıköy'de Sarp mı yoksa?

- Geçen seneki Emenike çok komikti asıl. Ona omuza atan yere düşüyordu, şimdi öyle değil.

- Ferdi Elmas; o saçlarla Galatasaray'a geri dönemezsin.

- Böyle maçlardan sonra "yenildik ama en azından bu zeminde sakat vermedik" demek ne büyük lüksmüş, değeri yokluğunda anlaşılıyor.

- Karabükspor'un inşaat halindeki stadı 2001 yılının Fenerbahçe'sini hatırlattı. Emenike Cernat ortaklığı / Serhat Revivo ortaklığı.

- Harry abim çok sinirli bu aralar. O sinirlenince biz üzülüyoruz, gülsün biraz.
- Loric Cana Mehmet Güven olmasın.

1 yorum:

Kadir Reisoğlu dedi ki...

cana nasıl güven olur kardeş hiç mi anlamıyorsun futboldan biraz araştır cananın marsilyada britanyada oynadığı futbola bakıp konuş .ne demek güven alla alla.rıdvan gibi yorum yapıp 2hafta sonra bu cana ne iyi adammış dersin ama