Çarşamba, Ekim 20

Her Zaman Olmaz


- Geçen sene kötü Milan, Real'i Madrid'de yenince "bu sene de olur mu?" dedik. Olmuyor.

- İddaa (ve aslında bütün bahis şirketleri) geçen sene Milan ile alay etmişti. 5.5 oran vermişlerdi. Milan kazanıp dönmüştü. Bu sene oranlar daha aşağıya inmiş.

- Mourinho'nun kendi evinde yenileceği ilk maçı çok merak ediyorum. Bana böyle hedefsiz bir orta sıra takımına yenilir gibi geliyor.

- Mesut'un attığı gol çok saçmaydı ama asıl saçma olan Gattuso'nun son adam olarak araya girdiği pozisyondu. Gol olsa Milan dağılırdı.

- Ronaldinho takımı sabote etti diyen arkadaşlarım var.

- Seedorf o golü atsa... Hiç bir şey değişmezdi.

- Ronaldo, ittir, kopuktur, şımarıktır, şudur, budur ama şöyle bir gerçek var; adam çok çalışkan.

- Leonardo daha iyidi, Boriello bu takımda oynardı.

- D Spor'un uyugulaması çok güzel. Bütün maçları dönüşümlü olarak gösteriyor. 3-4 kişi toplanacaksın, herkes yapacak 1 kupon, maçları izleyeceksin, biranı içeceksin, cipsini yiyeceksin. Gol haberi gelince merkez stüdyolara bağlanacaksın.

- İki dakikada iki gol, 14 dakikada 2-0. Maç alt bitti. Ulan Jose.

3 yorum:

alig dedi ki...

bence jose nin kendi ewinde maç kaybetme işi daa 5 6 sene olmaz :)))

martel dedi ki...

d spor kapanmadı mı,yerine sports tv açıldı.macları dönüşümlü gösteren futbol smarttı onu da kapattılar,paralı olan euro football da gösteriyorlar dönüşümlü olarak artık..bahsettiğin euro football mu?

kutay dedi ki...

valla tam olarak hangi kanal çok dikkat etmedim. bir cafe'de izledim, alışkanlıktan d-spor diyorum. içeri girerken de "maçı verıyor musunuz d-spor var mı" falan dıye girdik..)logoya falan hiç bakmadım ama dediğin gibi euro futbol da olabilir..