Cumartesi, Ekim 9

KÖK (Klose-Özil-Klose)


- Yağmur, fırtına, trafik, soğuk, cuma... Milli maça konsantre olmak mümkün olmadı, beklediğim keyfi alamadım.

- Devre arasında maçı izlemeyelim dedik ama birşeyler tuttu bizi oturup izlemeye devam ettik.

- Bu sayede Mesut'un Türkiye'ye değil, sapkın fikirli insanlara attığı golü izleyebildik.


- Hamit'in Mesut hakkındaki açıklaması biraz şov kokuyor sanki. Kök diye birşey var mı yok mu tartışırız da Polonyalı Klose ve Türk Özil, Hamit'i sahada yendi.

- Ömer Erdoğan, Özer Hurmacı, Halil Altıntop milli takım 11 topçusu değil.


- Servet Çetin, M.Aurelio şu halleriyle milli takım 11 topçusu değil.


- "Peki kim oynasın lan ?"


- Rijkaard'a, Schuster'e, Doll'a birşeyleri değiştiriyor diye saydıranlar, Hiddink'e birşeyleri değiştirmiyor diye saydırıyor.


- Gerçi şu isimler arasında en az güvendiğim isim Hiddink. Çok isteksiz burada olmaktan. Öyle gözüküyor en azından.


- Halil o golü atsa değişen şu olurdu; maç 4-6 gol biterdi.


- Alman takımını seviyorum, beğeniyorum.


- Dün Volkan'ın 29 yaşında olduğunu farkettik. Biz daha genç sanıyorduk. Hatta "genç Semih"in Volkan'dan daha büyük olduğunu tahmin ediyorduk. Semih daha gençmiş Volkan'dan.


- Auf Wiedersehen tezahüratıni ben ilk defa 2 sene önce Berlin-Galatasaray maçında duymuştum. Bizim taraftarlar, Almanlar'a söylüyordu. Acaba ilk nereden çıkmıştır?


- Müller'i dikkatle izlemeye devam.. Bu arada Mesut'un golünden sonra Müller'in Mesut'a yaklaşımı. Sanki takımın abisi geliyor Mesut'un yanına. Olgunluğa bak.

- Son 1 ayda İbrahim ve Sabri sol bek oynadı. Bakalım neler göreceğiz daha?

Hiç yorum yok: