Pazartesi, Ekim 11

Exam


Uuzn süredir film izlemiyordum. Daha doğrusu izleyemiyordum. Son aylarda altyapı yetersizliği yaşıyorum. Cumartesi günü televizyonda Vanadu sayesinde bir film yakaladım ve onu izledim. Normalde televizyonda dublajlı bir film izlemem. Hem dublaj filmi bozar hem de televizyonda çok fazla reklam olduğundan konsantrasyonum bozulur. Ama sinema filmine duyduğum açlık nedeniyle bu ilkeleri bir kenara bıraktım.

Zaten dublaj sanatına saygımız sonsuzdur. Türkiye'de iyi bir dublaj kültürü olduğunu, bazı filmlerin sırf dublaj kaliteleri için izlenebileğini düşünürüm. Bu filmde de rahatsız edici bir dublaj yoktur.

Spoiler içermesin diye fazla ayrıntı vermeyelim. Tek mekanda geçen, eş zamanlı sayılabilecek bir film. 80 dakikalık bir sınavı anlatıyor, film de 101 dakika sürüyor.

Filmin sonu bana göre hayal kırklığı. Çok tahmin edilebilir bir sondu. Veya biz bu tarz filmleri çok izlediğimiz için artık sonu tahmin etme eşiğimiz yükseldi.

Karakterler çok iyi seçilmiş. Ben Brown (kahverengi) isimli karakteri sevdim baya. Arıza bir tip. Jimi Mistry oynuyor bu karakteri.
Cumartesi günü boş geçirmemek izlenebilecek filmlerden.

Not: İş arayanlar izlemesin. Veya izlesin ders alırlar..

Hiç yorum yok: