Pazar, Ekim 17

La Liga Akşamı

- 8 akşamdır evdeyım. Bana göre değil. Bu boşluğu maç izleyerek değerlendiriyorum. Neyse ki kumanda bende.

- Barcelona'yı izlemek büyük zevk ama asıl zevk Xavi ve Inıesta'yı izlemek. Özellikle Xavi.

- Villa eski takımına gol atmak istemedi.(Türk mantığı)

- Aslında bu yazının başlığı İspanyol Akşamı olacaktı ama Barcelonalı arkadaşlar dellenir, çıkıp; "biz İspanyol değiliz Katalanız" der. Gerek yok . (Bunu Türkçe diyecekler )
- Barcelona son 2 senenin Barcelona'sı değil.

- Valencialılar itiraf edin; bir an heyecan yaptınız.

- Ercan Taner La Liga izleme nedenlerinden biri. Gol anonsunda adrenalin salgılıyoruz. Puan hesaplaması falan yapıyoruz. Madrid'e gol haberi Ercan Taner'in sesiyle ulaştı sanıyoruz.
- Bugün Valencia-Barcelona basketbol maçı da vardı. Onu da Barcelona kazandı.




- Real Madrid iyi yolda. Hem kendı hücum geleneğini hem Mourinho tarzını harmanlamışlar.
- Daha önce deplasmanda zorlanıyorlardı. Çok da gol kaçırıyorlardı. Bugun rahat oldu.
- Bu maça 3.5 gol üzeri veya Real handikap veya ilk gol Higuain oynayacaktım. Kararsız kaldım. Can'a sordum. İlk gol Ronaldo dedi. Ben de ona uydum.
- Mesut çok iyidi.
- La Liga bazen sıkıyor. Daha doğrusu Barcelona ve Real'in maçları.
- Malaga tribünleri iyimiş.

1 yorum:

İbrahim Ayetullah Tosyalı dedi ki...

la liganın türkiye liginden bir farkı yok- yalnızca türk futbolcularımızın değerini bilmek lazım özellikle türk hocalarının kıymetini bilemiyoruz neyi eksik arda nın özilden neyi eksik terimin morinhodan oğuzun ertuğrulun ancelottiden spor yazarlarının en iyilerinden eski futbolcu gururumuz hakan ünsalın yazısı okunmalı http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/16046339.asp * ayrıca bundan sonra değerlerimize sahip çıkmalıyız ardanın menejerinin dediği gibi arda mesuttan da xaviden de daha iyi