Perşembe, Mayıs 13

Forlan İstedi


- Forlan bize son dakikada atınca işin buraya kadar geleceğini tahmin etmemiştim.

- Şampiyona elendik.

- Fulham bu sene ilk defa 90 dakika, daha doğrusu 120 dakika izledim. Pek beğenmedim. Finali haketmediler ama Juventus maçı ve Hamburg maçı onların finalde olmasını gerektiriyordu.

- Reyes'in milli takım seçilmemesi Reyes için talihsizlik.

- İlk golü Hangeland atar dedim, o ilk sarı kartı gördü.

- A.Madrid 2 hafta sonra Kral Kupası finali oynayacak, kazanırsa sezonu iki kupayla kapamış olur.

- Madrid şehri 8 sene sonra Avrupa Kupası kazandı.

- Maçı sessiz izlediğim için tribünler hakkında pek yorum yapamıyorum ama maç öncesi A.Madrid tribünü baya güzeldi. Bu sene Sami Yen'e 50 kişi geldiklerinde bir sıkıntıları olduğunu duymuştum, belki de bu final bir tribünün yeniden dirilişi olur.

- Finale dair güzel fotoğraflar var internette, tavsiye ederim. Kupa kazanmak güzel şey. Ve adamı kıskandırır.

- Damat da fena oynamadı. Ama o boş pozisyonda auta nasıl attı. Gol olmadığını idrak etmem uzun sürdü.

- Hugh Grant, Lily Allen, İbrahim Altınsay gibi popüler isimlere karşı Clup Atletico de Madrid.

- İtalyan hakemle bizi yendiler, İtalyan hakemle şampiyon oldular.

- İçinde "Barcelona" geçen bir pankart vardı kale arkasında, neydi o?

- Şampiyona elendik.

- Stat: Nordbank Arena

Hakem: Nicola Rizzoli

Atletico Madrid: De Gea, Ujfalusi, Perea, Dominguez, Antonio Lopez, Reyes (78' Salvio), Paulo Assuncao, Raul Garcia, Simao (68' Jurado), Forlan, Agüero (119' Valera)

Fulham: Schwarzer, Baird, Konchesky, Hangeland, Hughes, Davies, Duff (84' Nevlan), Etuhu, Murphy (118' Greening), Gera, Zamora (55' Dempsey)

Sarı kartlar: Salvio, Perea, Forlan, Hangeland

Goller: Dk. 32 ve 116 Forlan, Dk. 37 Davies

Hiç yorum yok: