Çarşamba, Mayıs 5

Kupa Klasiği


- Gündüz maçları istiyorum.

- Beşiktaş, Galatasaray, Gençlerbirliği, Galatasaray, Beşiktaş, Beşiktaş, Trabzonspor

- Colman güzel adam.

- İnönü, Saraçoğlu, Kayseri, Olimpiyat, İzmir, İzmir, Şanlıurfa

- Umut Bulut ve Guiza çok gol kaçırıyor. İkisi de çok çalışıyor. Herkesin futbol anlayışı farklı, birşey diyemem. Kimisi bu tip futbolcuları beğenir, kimisi "bana gol atan forvet lazım." der. İkisine de saygım var. Fakat bir adam (Ömer Üründül), her zaman olduğu gibi yine bu maçta da Guiza'yı yerin dibine sokup, Umut Bulut'a çok çalışkan adam sahanın en iyisi diyorsa, o adamın objektifliğinden kuşku duyarım. Adam kayırmanın örneğidir.

- Ferdinand, Saunders, Mbayo, Ribery, Gökhan Güleç, Bobo, Colman

- Kupa törenlerinin tribünde yapılmasını çok seviyorum.

- 1989, 1996, 2001, 2005, 2006, 2009, 2010

- Cüneyt Çakır'ın Trabzon yarı sahasında Volkan'dan pas istemesi.

- Gordon Milne, Greame Souness, Samet Aybaba, Gheorghe Hagi, Tigana, Mustafa Denizli, Şenol Güneş

- Fenerbahçe beni golden sonra şaşırttı. Son haftaların aman vermeyen presine başlayacaklar sandım. Yapmadılar. Ya sıcaktan etkilendiler, ya da ligi hakikaten çok istiyorlar.

- En büyük korkum federasyonun bundan sonra bütün finalleri Urfa'da oynatmasıdır. İzmir'i de böyle yapmışlardı.

- Bilica'nın bir İstanbul takımında oynaması her gün beni şaşırtmaya devam ediyor.

- Trabzonspor'a tebrikler. Sanırım Fenerbahçe artık ligi de bırakmaz. Süper Kupa oynarlar Urfa'da.

- Çok fazla geyik, makara yapılabilir ama fazla yapmayalım. Ara satırlarda kupa finallerine yapılan gönderme yeter. Gerisi Facebook muhabbetine girer, hiç de hazetmem.

2 yorum:

unknown dedi ki...

yazılcak herşeyi yazmışın..

İlker dedi ki...

Son beşiktaş finalinde bobo dan ziyade holosko yanlış hatırlamıyosam