Cumartesi, Ekim 18

Şimdi Arsenal düşünsün...

Yani şu oyunla salı gecesi ne olur bilmiyorum. Hasbelkader maç kazandı Fenerbahçe bugün. Kazanamaması daha büyük ihtimaldi. Ben bu milli maç arasından sonra cidden bir kıpırdanma, bir yükseliş bekliyordum, çünkü Kayseri maçında bu takım vuracağı kadar dibe vurmuştu zaten. Artık çıkış ve toparlanma zamanıydı ama ilk yarıda eski tas eski hamam.
***
Sezon başındaki MTK ve Partizan maçlarında da bu dizilişi hiç sevmemiştim, hala da sevmiyorum. Zor maçlarda başına çok bela açılır Fenerbahçe'nin ki kolay maçlarda bile yeterince açıldı. Aragones'in ikinci yarıda memnunum demesinde tek forvete dönüp Fenerbahçe savunmasını rahatlatan meslektaşının da büyük katkısı oldu, ekleyelim.
***
Hiç mi olumlu birşey yok, birkaç bireysel performanstan söz edebiliriz. Guiza hakikaten çok iyi futbolcu bence. Gol vuruşu olsun, asist özelliği olsun, yaptığı koşular falan komple bir forvet. Keşke daha iyi bir takım olsaydı arkasında. Semih'in varlığı bile çok şeyi değiştiriyor, olmazsa olmazı oldu artık bu takımın. Bir de Önder saçını kestirmiş güzel olmuş. Olumlu şeyler şimdilik bu kadar. Yoksa 9 puana çıktık diye sevinecek halimiz de yok. Ancak salı gecesi Fenerbahçe'nin kazanması için bu yıl oynadığı her maçtan çok çok daha iyi olması gerekiyor.

1 yorum:

methaldar dedi ki...

2. yarıda Uğur Boral iyiydi, ceza alanını bayağı bir zorladı. Hiç bu şekilde görmemiştim onu.
Gürhan da umut verdi.
Bir de orta sahamız yok.