Çarşamba, Ekim 22

Çoluk Çocuk


Maçın ikinci yarısına anca yetişebildim. Televizyonu açtığımda 4-1 olmuştu bile. O dakikadan sonra, o skorun eşliğinde çok sağlıklı bir yorum çıkmazdı. Ufak detaylara takıldım ben de , onları yazacaktım. Fakat son dakikada dumura uğrayınca tek bir şeyden bahsetmek istiyorum.

5. golü atınca Arsenal, yayıncı kuruluşun sunucusu İngiliz takımı için "çoluk çocukla dünyaya meydan okuyorlar" dedi. Evet yaş ortalamaları 21.5. Genç bir takım, ve birçok takıma korku salıyorlar. Ama el insaf biraz. Arsenal bu zaten, Hoffenheim değil ki.

Hani deriz ya 3 Büyüklerin formasını koysan ilk3e girer, bu da o hesap. Arsenal'in formasını koysan dünyaya meydan okur. Arsenal dünyaya meydan okuyor ama dünya da ona meydan okuyor sonuçta.

Bu arada son golü atan genç Gallerli Ramsey, ilk Şampiyonlar Ligi golünü atınca aklıma David Beckham geldi. Keza o da ilk golünü bir Şampiyonlar Ligi maçında Galatasaray'a atmıştı.

Bir de şu var. Bir Türk takımı ile İngiliz takımı maç yapınca Believe yazan pankart açarsanız; Uğur Boral mı daha çok dikkate alır bunu, yoksa Theo Wallcot mu? İnanın demek çok zor olmasa gerek.

Hiç yorum yok: