Cuma, Ekim 31

Arkanı dön ve çık...

Ne yalan söyleyeyim, üniversiteden sonra çalıştığım bir yıl boyunca işe 2-3 kere isteyerek gitmişimdir, pek memnun değildim işimden. Aralık ayında askere gideceğim için kasım sonunda ayrılmayı planlıyordum ancak fazla trafiğe maruz kaldığım bir sabah kayışı kopardım, gittim istifamı sundum. Bugün de ceketi asıp ayrıldık. Lise, üniversite, iş tecrübesi derken hayatımda bir dönemi daha kapatmış oldum askere gitmeden.
***
Yalnız işin ilginç yanı işten ayrılırken çok daha mutlu olacağımı düşünüyordum, böyle olmadı. İşyerinde hemen hemen hepsi benden yaşça büyük, doğru düzgün tanımadığım insanlar buruldular ayrıldığımı öğrenince, askere gideceğimi söyleyince burukluk yerini üzüntüye bıraktı. "Ulan şu işten zil takıp oynayarak ayrılacaktım, ona bile müsade etmediniz!" demek nankörlük olur. Topu Mazhar abiye atıyorum...
***
Nasıl da paylaşıyor insan isterse
Nasıl da birmiş meğer hasretler
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye, sevmeye, öğrenmeye...

Hiç yorum yok: