Cumartesi, Ekim 4

Jestler, mimikler

NTV'de haber anlatmak herhalde spikerlik mesleğini yapan biri için gelinebilecek en iyi noktadır. NTV bu, boru değil. Türkiye'nin en saygın haber kanalı. İki tane bayan spikerine dikkat çekmek istiyorum bu kanalın, ikisi de oldukça ünlü isimler. Bir tanesi Banu Güven, zerre mimiksiz anlatıyor haberleri, yüzünde donuk bir ifade, neden bahsederse bahsetsin, değişmeyen yüz hatları, uykusuz gözler vs...
***
Bir de Burcu Esmersoy var. Bir ara Günel diye Azeri asıllı bir şarkıcı kız peyda olmuştu. Didem diye de bir şarkısı vardı bu hanım kızımızın, pek meşhurdu. O klipteki Didem'di Burcu Esmersoy. An itibariyle daha saygıdeğer bir statüde olduğunu söyleyebiliriz. Ben onun anlatışını daha çok beğeniyorum. Spor Servisi'ne mutlaka denk gelmişsinizdir. Bir farklı anlatıyor, sürekli gülen bir yüz, her haberde ayrı bir jest. "Fenerbahçe'de sakatlar kervanına Alex de katıldı" derken gerdan kırmalar falan. Bana mı öyle geliyor acaba, bilemiyorum. At yarışı sonuçlarını anlatırken neden cıvıtıp, sırıttığını ise kendisine sormak lazım.

Hiç yorum yok: