Pazar, Aralık 20

500 Days Of Summer


Bir film hakkında bu kadar kararsız kalmamıştım. Sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum. İzlediğim en güzel, en iyi filmlerden biri değil. Ama izlerken, durum anlarında bu kadar "aha mala bak, ben de öyle yapmıştım" dediğim film sayısı çok azdır. O nedenle çok iyi bir gözlem yeteneği var filmde.

Basit bir öykü, basit olaylar ve çokça gönderme. Adamı yormuyor, eğlendiriyor, güldürüyor. (Ağlayanlar varmış gerçi). Tam muhabbet filmi yani. Evde yalnız olup televizyonda görsem izlemem ama 2-3 kişi bir araya gelmişken yakalansa izlenilir, eğlenilir.

Summer da sanıldığının aksine bence iyi bir karakter. Neden bu kadar salladılar bu kıza anlamadım. Yalanı yok.

Ama yine de, bence Sonbahar, Yaz'dan daha güzeldi.

2 yorum:

tA dedi ki...

bu asansör sahnesinde diyo ya "to die by your side, such a heavenly way to die" diye, yalan ha. hiç utanma, sıkılma da yok. hep böyle oluyo ki; boy meets girl. boy falls in love. girl doesn't" böyle aşkın ızdırabının ali samisi derler adama

salmiakgeist dedi ki...

bence "yaz" "sonbahar" ile kıyas bile edilemez .