Pazar, Aralık 13

Hem Yumuşak Hem Hesaplı


Pozisyonu hiç görmedim. Fakat hiç görmeden, bu pozisyon hakkında söylenecek birkaç cümlemiz var.

1-) Eğer golse, veya hakem gol kararı verseydi, ''Ulan Özer, övdük seni burada, iyi topçusun eyvallah da, öyle direk mi alınır. Ben bir kere halı sahada öyle durdum diye tokat yedim abilerden. Yaşım 10 falandı. İndirsene elini direkten."

2-) Eğer gol değilse, zaten hakem vermemiş, değil yani, ''Ulan Özer, PVH havası var sende. Çizgiden top çıkarmalar falan. Oluyor oluyor."

3-) Gol veya değil. Tuvalet kağıdı önemli bir nesne, futbolumuza yön veriyor. Konunun boktan bir konu olduğunu iddia edenler de olabilir bu sayede.

4-) Ne olursa olsun, top çizgiyi geçti mi geçmedi tartışması futbolun en önemli konusudur. İzlemediğim maçı bile unutulmaz kılabilir. Tıpkı 1966 Dünya Kupası Finali gibi.

5-) Başlıktaki hesaplı kelimesi Özer için kullanılabilir. Topuz'dan daha iyi, daha ucuz çünkü. Yumuşak kelimesinin ise Erman Toroğlu ile alakası varsa da ben bilmiyorum.

Hiç yorum yok: