Çarşamba, Aralık 2

Twente 0-1 Fenerbahçe

Aurelio'yu arayan var mı?

7 yorum:

Lord Ricko Joel dedi ki...

Cristian the Aurelio' yu Unutturan Adam

Ocakçıyan dedi ki...

Cristian mı :S:S:S:S:S

Sefa Hasanoglu dedi ki...

Tam bir görevi adamı fakat Aurelio kadar iyi mi ?

Bence hayır...

Griffith dedi ki...

Baroni+Emre+Aurelio fena olmazdı be :)

minyatürkalem dedi ki...

Her gelenin, gideni aratma ihtimali sözkonusu ise, şu gidenlerden vazgeçmeye alışsak artık.

Bkz. Hakan Şükür 2 yıl daha oynasaydı be :)

Yok artık..

highstanbul dedi ki...

peralta dostum, bunu dost cevresinde baya hallice tartıştık, ben zaman zaman ararım, o top kesmelerini o saldırmalarını, karşısındakine bakmaksınız omuz omuza mücadelesini, o topu o an hayatta en büyük amacı haline getirişini ararım, defasif yönü muhteşemdi marco paşanın, ama baroni dün ilk defa olmamakla birlikte ben bu takıma daha da iyi katkı saglicam dedi bence.

Baroni+Emre+Aurelio denilmiş, bu 3lüyü düşünüp önlerinde oynayacak bir alex seyretmek isterdim.

olan oldu, giden gitti, başlığınu çok haksız, yok haksız degil de, acımasız buldum.

saygılar

peralta dedi ki...

@highistanbul

geçen sene özellikle ligde ilk maçlarda alınan felaket sonuçlarda hep "aurelio olsa böyle olmazdı" dediğimiz durumlar oldu. aurelio'yu çok aradık maldonado ve josico'yu gördükçe. ama bu yıl aramıyoruz. bunda emre'nin muhakkak katkısı vardır ama geldiğinden beri tek maç sektirmeyen christian'ın bunda payı büyük. fenerbahçe'de 5 yıl direkt ilk 11 oynayan birini unutturdu christian bence.