Pazar, Aralık 6

Futbolcuların Facebook Halleri #5



Bu seferki konuğumuz enteresan. Zaten kendisi de enteresan biri. Bülent Uygun. Bu sayfası gerçek mi fake mi çözemedim. Keza bu fotoğrafların kolay kolay fake adreslerde olacağını sanmıyorum. Bülent Uygun'un, eşi Gamze Hanım ile beraber çektiği fotoğrafları da var ama onları koymadım. Yukardaki fotoğraftaki bayan da o değil.

Özel hayata saygısızlık etmek istemem, lakin Bülent Uygun'un profilinde enteresan şeyler var. Buradan bakabilirsiniz.

Arkadaşları arasında, Semih Şentürk, Hasan Gültang, Ali Eren Beşerler gibi futbolcuların olması, sayfanın fake olma ihtimalini azaltıyor. Tabi Gamze Uygun da var.

Paylaşılan iki tane video var. Bir tanesinde Bülent Uygun'un futbol yaşantısı anlatılıyor. 8 dakikaya yakın bir süresi var. Diğerinde ise Sedat Peker hakkında belgesel tadında bir klip var. Videonun ismi Kafkasya Kartalı Koca Reis.

Bir de eklenen gruplar var. Bir tanesinin adı Mustafa Kemal'in Mezarı İsrail'e Taşınsın Diyenler. Tıkladığımız zaman ana sayfaya geri dönüyoruz. Yani öyle bir grup yok, kaldırılmış. Bu da Atatürk'ü seven Bülent Hoca'nın adresi olmadığına işaret eden bir durum.

Ben karar veremedim, dileyen yukardaki linkten baksın. Eğer 2 gün içinde buraya post atmazsam, polise haber verin..)

Hiç yorum yok: