Pazar, Aralık 6

Pazar Hediyesi



Yıllar evvel bir Opel reklamı ile hayatıma girdi bu şarkı. Önemlidir, keza o sayede Türkiye sınırlarından, Britanya'ya açıldım. Verve ve akabinde Travis, Radiohead, Blur, Oasis hatta Beatles ve Rolling Stones'a giden yola, o reklam sayesinde çıkmıştım.

Gerçi abim sayesinde o yola muhakkak girecektik, fakat o reklam ve şarkı akışı hızlandırdı.

Şimdi tekrar bir reklamda çalıyor. Bu sefer Ülker reklamı. Kaç kişi bilerek dinliyor acaba. Mesela, Helldorado'yu bilmeden Drinking Song melodisini telefonlarına yükleyenler çıkar mı yine?

Hayırlısı neyse o olsun, biz orjinal şarkıyı koyalım. Ashcroft'un tüm karizmasıyla karşımızda olduğu klip. Tahminim, bu klibi bilen insanlar, hayatlarında muhakkak bir kez sokakta böyle yürümüştür veya yürümeye çalışmıştır. Yürüyelim arkadaşlar.

3 yorum:

Kayrakli dedi ki...

böyle çark caddesinde yürüsem; 2. tatanga barikatında dayağı yerim.

en çok yaya geçidinde duran arabaların üstünden yürümek istiyorum.

cigda dedi ki...

Cruel Intensions filminin sonunda çalıyordu bu şarkı, duyar duymaz internete saldırmıştım neyin nesidir bu şarkı diye, ahh ah...

highstanbul dedi ki...

bende ilk defa cruel intensions da duydum, uzun zamandır da dinlememiştim, çok da severim. sagol kutay.