Salı, Eylül 23

Olmadı

Marco Aurelio konusunda anlıyordum yönetimi, o para verilseydi seneye Lugano'yu kaça oynatırlardı bilmiyorum. Zico konusunda anlamıyordum ama, yönetime çok yüklendim sanırım. Arthur Zico futbol elçiliği görevini hala tamamlamamış anlaşılan, Özbekistan'a gitti. Yükselişte olan bir teknik adamın alması gereken en son karardı bu bence. Sebep sadece para olabilir, Newcastle gibi potansiyeli olan bir takım ile Premier League'de kariyer parlatmak varken Özbekistan'ın seçilmesini aklım mantığım almıyor. Belli ki Fenerbahçe yönetimi de teknik direktöre verilecek 3-3,5 milyon euro gibi rakamları fazla buluyor. Heralde "nasıl olsa Türkiye Ligi, hem bizim takımı kim çalıştırsa şampiyonluğa oynatır" diye düşünüyorlardır. Haksız sayılmazlar...
***
Benim için hala Fenerbahçe tarihindeki yeri ayrıdır ama gerçekten olmadı bu.

Hiç yorum yok: