Çarşamba, Temmuz 29

Eğitim şart

"Bilirsiniz ben hakemler hakkında fazla konuşmayı sevmem" diye başlayan cümlelerin ardından ekrandaki kişinin dakikalarca hem ilgili maçın hakemini hem de diğer bütün hakemleri eleştirdiğini gördük yıllarca. Bu açıklama Bülent Uygun'a ait değil. Bu açıklamayı yılda en az 10 kere farklı renkteki ağızlardan duyarız. Futbolcuların klasikleşen açıklamaları da vardır sinir bozan, "ancak x'ten büyük bir takımdan teklif gelirse Avrupa'da oynarım" misali... X'ten büyük ona göre iki takım vardır ama, ya Real Madrid'dir, ya da Milan. Bülent Uygun ise bütün bunların toplamı. Cem Yılmaz'ın dediği gibi hepiniz öyle değilsiniz ama hepinizi topladığımızda sonuç bu. Sivasspor'da yaptıklarını inkar edecek halim yok, müthiş iler yaptı 2 yıldır. Ama kariyeriyle ters orantılı olan ise yaptığı açıklamalar oldu. Dün maçtan sonra açıklamalarını dinliyorum, ortada fol yok fos yokken "bütün suç bana ait" dedi. Yahu be adam bütün suç niye sana ait olsun ki... Şimdi delikanlı mı oldun yani? Hem niye bütün suç sana ait... 33 yaşındaki Michel Petkovic'e hatalı çıkma demen mi lazım soyunma odasında? Ya da savunma oyuncularına aval aval bakmayın birbirinize demediğin için mi suçlu sen oldun? Sivasspor açıklanamayacak kadar kötüydü dün. Sahada olan herşeyin sorumlusu teknik direktör değildir bence. Futbolcunun asgari olarak yapması gereken şeyler vardır diye düşünüyorum. Dün o asgari şeyleri bile yerine getiremedi Sivasspor'lu oyuncular. Neyse, amacım maçı yazmak değildi. Şu klasik açıklamalardan ve gereksiz teknik direktör delikanlılığından çok usandım. Eğitimle ilgili bir sorun olsa gerek...

Hiç yorum yok: