Perşembe, Temmuz 23

Notlar III

* Fenerium'un, çubukludan vazgeçmeyiz ama bizi de anlayın yeni bir model de çıkarmak lazım mantığını çubukludan vazgeçmedikleri için seviyorum.
* Gelen iki Brezilyalı'dan Cristian olanını merak ediyorum. İkinci bir Maldonado olmasın, yıpranırız.
* Mustafa Üstündağ'ın oyunculuğunu değerlendirmek için Muro'dan önce Düzköy'lü Cemal karakterini incelemekte fayda var. 2004 yapımı Uy Başuma Gelenler dizisindeki oyunculuğu on numaraydı.
* Atv'deki çocuk yarışmasından ve Pınar Altuğ'un pehlivan gibi ortada dolaşmasından nefret ediyorum.
* Kriz ortamında iyi bir iş bulabilmek ne kadar zor... Önceden eksikliğin askere gitmemem olduğunu düşünürdüm, ancak askerliği de yaptık ve sıkıntılar devam ediyor.
* Genç Werther'in Acıları'nı okumak hayatında bir kere de olsa aşık olmuş bir insan için görevdir.
* Yemekteyiz programında tam olarak ne döndüğünü halen anlamadım.
* Rocky serisinin verdiği haz, aradan yıllar geçse de değişmiyor.
* Turkcell 3G "reklamında merak ne güzel şey" diyen kızlardan ortadakine uyuz oluyorum.
* İlk Tobol maçından sonra rövanşın zor geçeceğini düşünüyordum. Galatasaray 2-0 kazanmış, zorlandı mı bilmiyorum. Goller ikinci yarıda geldiğine göre en azından kolay geçmediğini söyleyebiliriz.
* Portekizce öğrenseydik aç kalmazdık, ne Brezilya'da futbolcu biter, ne de Fenerbahçe'nin Brezilyalı transfer etme geleneği. Samet akıllı adam.
* Yazın gelmesiyle birlikte saçma sapan sabun köpüğü diziler furyası da başlardı. Kimisi başarıyla kışın da devam ederdi, kimisi ise değil kış hatta yazı bitirmek bir iki hafta içinde kalkardı yayından. Bu yıl göremiyorum öyle diziler.
* Kemal Sunal'ın Boynu Bükük Küheylan filmi, onu sürekli komik görmeye alıştığımızdan mıdır nedir, fazla ilgi görmüyor. Ancak bu harikulade bir film olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
* "Evde zampara basmak kötü birşey. Ama o adamın sütçü olması daha kötü. Çırılçıplak, elde güğümler var yaa". Bir Tat Bir Doku şarap gibi. Kaldır dolaba, birkaç yıl sonra izle ve daha fazla gül.
* Tam 6 yıldır Bahadır Boysal'ın günlüklerini, maceralarını okumaktan bıkmadım. İnsanın kafasını açıyor bence, seviyoruz bu adamı.
* Kolay Para filminde Servet karakterinin "şu iş bir olsun, karılar benimle buluşmak için numeratörden fiş alacaklar fişşş!" repliği unutulmaz.

Hiç yorum yok: