Perşembe, Temmuz 30

Perde açılıyor

Bu akşamla birlikte futbol dolu günlere de başlıyoruz kısmetse. Futbol fakiri ay her zaman temmuz olmuştur, temmuz da bitiyor işte, işimize gücümüze bakacağız artık. Biraz bugünkü maçlara değinelim o zaman...
***
Dün Christoph Daum basın toplantısında aynen şunları söyledi "büyük konuşmayı sevmem, verdiğim sözü tutmayı severim". Bunda problem yok, eyvallah büyük lokma ye büyük konuşma demişler ancak Daum bunu bir basın mensubunun Avrupa Kupaları'ndaki hedefini sorduğu zaman söyledi. Daum'un aslında söylemek istedikleri diye başlık açsın sözlükçüler. "UEFA Avrupa Ligi hele hele Honved maçı angaryadan başka birşey değil, şampiyon olalım yeter" dedi aslında. Gerçi dürüst olduğunu belirtelim hocamızın, daha önce de hiçbir zaman yerel hedefler dışında bir arzusu olmadı. Bugün ben Fenerbahçe'nin gol yemeden rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. Biraz daha ciddiye alacakları bir hazırlık maçı olacak, öyle düşünelim. Bence Zico döneminden de daha iyi bir kadro var Daum'un elinde. Sol kanattaki alternatifleri çoğaldı, üstelik Andre Santos alternatif çoğaltan biri de değil, gayet ilk 11 oyuncusu. Christian uzaktan bir tane yazarsa kapalı kutuluğu gider, 6 yıl boyunca futbolunun üstüne bir tuğla ekleyemeyen Selçuk'tan kötü olacağını zannetmiyorum. 3 yıldır ilk defa sezon başı hazırlık kampına katılan ve sakatlık yaşamayan Emre var, eminim daha verimli olacaktır. Kayseri'deki kafdar borusunu öttüremese de direkt ilk 11 oynayabilecek kapasitede olduğunu düşündüğüm Mehmet Topuz ile birlikte çok güçlü bir orta sahası oldu Fenerbahçe'nin.
***
Galatasaray'ın ise ne oyndığını anlayamadım deplasmandaki Tobol maçında. İzleyenlerden öğrendiğim kadarıyla ASY'deki maç da farklı olmamış. Ben bugün de Galatasaray'ın zorlanacağını düşünüyorum. Sürpriz bir mağlubiyet de alabilir, rahat bir galibiyet de alabilir. Bir süre daha sağı solu belli olmayacak Galatasaray'ın.

1 yorum:

meaglin dedi ki...

abicim nazarın değdi heralde emre antrenmanda sakatlanmış:D ne yazık ki . Biz ne zaman tam takım olarak sahaya çıkacağız merak ediyorum doğrusu:D