Perşembe, Temmuz 16

Notlar II

* Temmuz ayı futbolda en sevmediğim ay. Ağustosta lig başlar, ortada bir heyecan vardır, Haziran ayı transferle, dedikdularla geçer ama Temmuzla birlikte şu iğrenç hazırlık maçları gelir ve bir an evvel bitsin isteriz.
* Hazırlık maçları dedik, herkes ölçü olmadığını söylüyor. Ulan ölçü ne o zaman? Lig öncesi neyi ölçü alacağız takımın hazır olup olmadığı konusunda?
* İşte Yeniden şarkısı vardı İzel ve Ercan'ın, ne güzeldi.
* Leman ekibinde Oktay Taftalı var, felsefeci. Yetenekle ilgili harika bir yazı yazmış Leman'ın temmuz başındaki sayısında. Pelin Batu eleştirileri okunası.
* Ruhsar dizisinde Cem Davran'ın kız kardeşi Firdevs rolündeki Mihrace Yeken'i neden hiç bir projede görmeyiz?
* Güzellik geçici lafına hiç katılmıyorum. Güzel kadın yaşlandığı zaman neden genç olanlarla kıyaslanıyor ki? Onu da yaşıtlarıyla kıyaslayalım, yaşıtları arasında o da güzel değil midir?
* Tobol maçı çok sıkıcıydı. Ben Galatasaray'ın arada 1 hafta gibi kısa bir süre olmasından dolayı turu çok rahat geçeceğini zannetmiyorum. Ancak atılan 1 gol cidden avantaj. Tobol lan bu ne avantajı demeyelim, ASY'de ölümüne kapanacaklardı 1-0 bitseydi.
* 2007-2008 sezonunda Premier Lig'in yayın haklarını alan Fox Tv ne işkence çektiriyordu arkadaş... Bez Bebek ve Arka Sıradakiler perişan etmişti futbol keyfimizi.
* Lise tarih kitaplarını yazan Altan Deliorman vardı bir ara. Tam bir basketbolcu soyadı. Türk basketbolundaki soyadı sorunsalına değinmek lazım. Bekir Yarangüme...
* Bülent Polat ve Engin Günaydın'ın zamanında Zaga'da oynadıkları skeçler şahaneydi.
* Çamlıca'nın ufak cam şişedeki gazozları şahane. Sıcakta gördüğüm ilk markete girip alıyorum.
* Bir Tat Bir Doku gelmiş geçmiş en komik gösteri olabilir.
* Normalde eski şarkıların yeniden yorumlanmasını yaratı sıkıntısı olarak görürdüm. Coverlar böyle mesela, kim ne derse desin. Sıkıştığın zaman parçala bir cover albüm, ver piyasaya. Ama Kargo'nun zamanında çıkardığı Yıldızların Altında albümü çok güzel. Ya da onlara toz konduramıyoruz.
* Futbol Tatilde programıyla 90'lardaki Televole havasını yeniden yarattığı için NtvSpor'a teşekkür borçluyuz bence.
* Batuhan, Mustafa Denizli'nin kiralık gitmesinin kendisi için iyi olacağını söyleyip bomba gibi dönersin tadında bir konuşma yapınca hocaya "Hocam ben dönerim de sen burada olur musun" demiş. Doğru mudur bilmiyoruz ama Batuhan'ın bunu söyleme ihtimali Türkiye'deki diğer bütün topçulardan daha fazla.
* Şafak Sezer'i Maskeli Beşler ve türevi yapımlarda görünce çok huylanmıştım oyunculuğundan, yer aldığı projeleri izlemiyordum. Ama Vodafone reklamlarını komik buluyorum.

Hiç yorum yok: