Cumartesi, Temmuz 4

Transylvania


IMDB'de 6.3 almış. Hayret verici. Çok muazzam bir film değil ama 6.3 hiç hakkı değil. Peralta'nın dediği gibi, "bir filmde Birol Ünel oynuyorsa, o film yeterince iyidir." Ya da buna benzer bir şey demişti, tam hatırlamıyorum.
Kadın ona sorar "sen kimsin", o da cevap verir, " Dilediğin gibi hayal et , ben öle yaptım"
Bir de sigarayı tersten içtiği bir sahne vardır. Sırf bu iki sahenede Birol Ünel'i görmek için izlenir. Ayrıca, bir de "doktor var mı"

Birol Ünel erkek, biz de oturup onu izleyecek değiliz haliyle. Hele Asia Argento gibi bir hatun varken. Uzun uzun onu anlatacak değilim. Kırın zincirleri, araştırın biraz eğer bilmiyorsanız. İtalyan kadın denince aklınıza sadece Monica Belucci gelmesin.

Filmde bir de müzikler vardır ki zaten filmin güzelliği orda. Şimdi saçma entellektüel yazılar yazmak istemiyorum, o yüzden yorumlamıyorum fazla. Sadece beğendiğim birşeyi paylaşmak olsun bu.

O zaman özet geçelim. Bu film bize ne kattı? Birol Ünel filmlerini izleme isteği, Asia Argento filmleri ve resimlerini arşive katma şevki, soundtrackte yer alan enfes şarkılar ve güzel geçen 1.5 saat.

Yukardaki fotoda, meyhane veya taverna veya bar ne derseniz deyin, orada Tchiki Tchiki çalar ve Asia Argento'nun canlandırdığı İtalyan kadın dans etmeye başlar.

Hiç yorum yok: