Pazar, Şubat 22

83


Koca tugayda internet yasaklı olduğu icin carsidaki altin saatleri internet cafelerde harcıyorum. Varsın olsun, büyük ihtiyaç internet. Cafe'de Ebru Gündeş çalıyor... 90'larda Fırtınalar'dan, Deli Divane'ye kadar her albümünü aldığım, o salak dizilerini hayranlıkla seyrettigim hatun... Bu kadar futbol yazısının üstüne sıçmış gibi olacağım ama kafa farklı çalışıyor işte, futboldan bu kadar uzak kaldığım başka bir dönem olmamıştı. Fenerbahçe 1-0 mağlup, ama kafa başka yerde, kalan 83 günde... Şarkı sırnaşık sevgilim... Saçma bir klibi vardı ama Ebru Gündeş'in çıtır zamanlarıydı, ilgiyle izlerdim... Sözler Hakkı Yalçın'a ait... Evet, bildiğimiz Hakkı Yalçın, Fotomaç yazarı olan...
***
seninle ne güzel anlaşıyorduk
dertleri sevinci paylaşıyorduk
ne alemi vardı, beni aldatmanın
gül gibi geçinip biz gidiyorduk
***
şimdi sen benimle sakın uğraşma
aşk bitti diyorum, bana sırnaşma
arkamdan çok fazla konuşuyorsun
sırnaşık sevgilim canımı sıkma
***
gel beni kendine hiç bulaştırma
o defteri açıp çok karıştırma
seviyorum deyip, beni çıldırtma
sırnaşık sevgilim canımı sıkma
***
şimdi sen benimle sakın uğraşma
aşk bitti diyorum bana sırnaşma
arkamdan çok fazla konuşuyorsun
sırnaşık sevgilim canımı sıkma

Hiç yorum yok: