Cuma, Şubat 20

Spregel


Özellikle http://www.blogidmanyurdu.com/ açıldığından beri okuyan, giren, yorum yazan çok olmaya başladı. Başta bu oluşuma önayak olan herkese, özellikle çok şey öğrendiğimiz BT olmak üzere, teşekkür ediyorum. Vaktini harcayıp yazıları okuyanlara, yorum bırakanlara da ayrıca teşekkür ediyorum. Her yorum, yazmaya teşvik ediyor. Birkaç yorum dışında da cevap yazmamaya özen gösteriyorum, her yazılana laf yetiştirir gibi olmak istemiyorum. Herkesten birşeyler kapıyoruz sonuçta. Sözün özü, bu (blogger cemmati mi desem grubu mu desem) topluluk arasında bulunmaktan çok mutluyum. Üretimin çok, kıskançlığın olmadığı bir ortam.

Dediğim gibi BİY ortaya çıkmadan önce pek okuyanımız yoktu. O sıralarda sadece yakın dostlarımız ağırlık gösterirdi. Onlardan çok gaz aldık. Biri de zafer. 7 sene beraber aynı okulda okuduk. Peralta, ben, o ve diğerleri aynı kültürden yetiştik. Zamanında çok gaz verdi, şimdi ben ona gaz verdim. Sen de aç bir blog dedim o da açtı.

spregel.blogspot.com blog adresi. İsim babası benim. 3 önceki doğum günümde beraber izlediğimiz muhteşem film "Güneşli Pazartesiler"in bir sahnesinde geçer. İzleyen bilir. Sinema, müzk ağırlıkta, futbol ek kontejanda olacak. Yazıları yazmaya başladı, merakla çoğaltmasını bekliyoruz.

Reklam yapar konuma da geldik ya hakikaten çok güzel...

1 yorum:

Trofolo dedi ki...

Durmak yok, yola devam :)