Salı, Nisan 28

Haftanın Sözü


"Oynuyorum olmuyor, oynamıyorum maç sattın diyorlar. İsterlerse giderim. Zaten 10 kere gittim, 9 kere geri geldim. Bir daha giderim. Ben Kalkandere doğulmuyum."

Şadi Çolak'ın Kartalspor maçı sonrası söyledikleri bunlar. Kelimesi kelimesine doğru değil. Bulursam tam halini, düzeltirim. Ama anafikir bu. Enteresan bir topçu Şadi. Karadenizli. Çaykurspor'da parladı. Ordu'da taraftarın gözünde kral oldu, efsane oldu. En başarılı dönemini memleketinden en uzak yerlerde, Güneydoğu'da geçirdi. Urfaspor'da, Diyarbakırspor'da golleri sıraladı. Ama her seferinde Rize'ye geri döndü. Ve her seferinde bekleneni veremedi. Anadolu'nun Ronaldo'su. O bir fenomen.

1 yorum:

Lemi61 dedi ki...

haftanın en önemli sözü engin baytarın olması gerek "sıkıldım futboldan.biz karadeniz erkegiyiz.futbol erkek oyunu ancak aramızda ibneler var"