Cuma, Nisan 24

Alışamadım Yokluğuna


Galatasaray Dergisi'nin nisan sayısını okuyorum. Bilen bilir çok güzel yazılmış maç analizleri vardır dergide. Daha önce B.T. yazıyordu bu yazıları. Nam-ı diğer Aceto dergiden ayrılınca o sayfalar T.Ü.'nün kaleminden çıkmaya başladı. Bu ayki sayıda mart ayında oynadığımız maçlar yer alıyor. Trabzonspor maçını okuyorum. Bir cümleye takıldım da takıldım. Bir hata var herhalde diyorum, çözemiyorum bir türlü. Hata da olmaz ya burda. Cümle şu:

"6'da Baros, Song'u teke tekte yakalıyor, Song'un kalça darbesiyle kendini yerde buluyor."

Düşünüyorum Baros niye Song'u tek yakalasın, Song niye Baros'a kalça darbesi atsın. Baros bizim gol kralımız, Song da defanstaki şefimiz değil mi? İzlediğim maçı bir daha hatırlamaya çalışıyorum.

Yaklaşık 20 saniye sonra farkettim Song'un artık bizde olmadığını. İyi defans kötü defans tartışılır. Ama Song gittiği yere renk katan, aidiyet duygusuna sahip olan, hiç bir şey yapmasa takım içindeki birlik ve beraberliğe katkıda bulunan biriydi. Aslan yürüyüşleri, Manisaspor maçında attığı gol, tribüne çağrılırken bazen attığı taklalar, antermandaki kahkaları, herkese sıcak davranışı. Sevmemek mümkün değil. O yüzden onu onun bizle beraber olmadığı gerçeğine alışmak zor oluyor. Bu tarz cümleler karşımıza çıkınca kafalar yine karışacak.

2 yorum:

mondo trasho dedi ki...

iyidir, hoştur ama parasını alamadığı için çıkmadığı maçları da hatırlatırım...

kutay dedi ki...

@ mondo trasho
kesinlikle böyle bir gerçek var inkar edemeyiz. hatta cıkmadığı maclar az-buz maçlar değil, ciddi derbi maçları veya şampiyonluk maçları..
ama şu an yaşananları hatırladıkça parasını alamadığı için oynamayan biri çok masum kalıyor. yıllarca parasını alıp takımı sabote edenler olduktan sonra insan kızamıyor song'a..