Perşembe, Nisan 30

Yorum Yok


Sadece şunu diyorum, zaten çok farklı şeyler yaşıyoruz kulüp olarak bir de şu habere bakın. İçerikten öte yüklemlere bakın, ondan sonra gel de komplo teorisi üretme.

"Eşi ve çocuklarına duyduğu özlem nedeniyle yeni sezonda İngiltere’ye dönmesi beklenen Harry Kewell’ın, eski hocası Michael Skibbe hakkında çok ilginç ifadeler kullandığı ortaya çıktı. Yöneticilerle ve kulübe yakın çevrelerle yaptığı konuşmalarda, teknik direktör Bülent Korkmaz’a sahip çıkan Avustralyalı yıldızın, “Takımdaki hiç kimse Skibbe’den çekinmiyordu. Hatta Skibbe’nin bazı oyunculardan korktuğunu gördüm. Ama Bülent Korkmaz gelir gelmez bu havayı değiştirdi. Takımda herkes ondan çekiniyor ve büyük saygı duyuyor. Yeni hocamız kaybolan otoriteyi baştan oluşturdu” dediği iddia edildi."

3 yorum:

Hakan Solmaz dedi ki...

büyük kaptan doğruyu yanlışı gördü-lincolne cezayı kesti sıra milan barosta ne kadar kendini kurtarmaya çalışsa da kewell da-

gltsry dedi ki...

ne zaman son bulacak böyle galatasaraylı futbolcuların yakın çevresine söylediği iddaa edilen haberler acaba? bu yakın çevreyi de iyice merak etmeye başladım:) hakan ünsal da bunlardan biri midir nedir? soyunma odasında olanlar dilinde, kadro cebinde. cidden kabus gibi.skibbe otoritesizdi güya ama böyle takım içinden özet geçilmiyordu her an.şimdi ki nasıl bir otorite hiç anlayamadım zaten.yalnızca lincoln'nün üzerinde denen bişey onu anladık gerçi...

ayrıca ben ne kewell ın böyle birşey demiş olacağına inanıyorum ne de skibbe nin otoritesiz olduğuna.
skibbe ayrıcalık tanıdığı söylenen lincoln'ü bir kaç maçta yedek bıraktı mesela başlarda.lincoln hiç sorun etmedi ve kötü oynuyorum çok çalışıp formamı alacağım dedi. bugün sorsan lincoln e ayrıcalık tanıdı derler skibbe için.skibbe oyuncularıyla sevgi ve sabır dolu bir bağ kurmuştu halbuki.ve evet lincoln onunla kendine gemişti ama o bunun için lincoln'e ayrıcalık tanımadıki.sadece lincoln ü oynattı.skibbe'nin galatasaray'da yerleştirmeye çalıştığı oyun anlayışında lincoln başroldeydi ama zaten bir 10 numara oyun kurucu olarak sistemin başrolü olmayacaktıda ne olacaktı.kimi bu olayı ayrıcalık olarak alıyorsa bir şey diyemeyeceğim:)

şimdi otorite ve disiplin adı altında lincoln ü oynatamayanları görünce asıl oynatmamak adına ayrıcalık tanınıyor bu adama diye düşünüyorum...çünkü oynatmama adına her şey yapılıyor maalesef.ve bence böyle bir oyuncudan ilk yarı boyunca alınan 21 asist 9 gol gibi bir verimi 2 ayda yerle yeksan etmek cidden oynatmaktan daha büyük başarı(!).

T. Egemen Gul dedi ki...

Komedi kulübü Galatasaray.
Yazık.

- http://daemnia.mybrute.com