Çarşamba, Nisan 8

Derbinin Hakemi


27 Nisan 2008 Galatasaray-Fenerbahçe maçı
3 Şubat 2008 Fenerbahçe - Galatasaray maçı
1 Kırmızı Kart

8 Aralık 2007 Fenerbahçe - Galatasaray maçı
1 Kırmızı Kart

5 Mayıs 2007 Beşiktaş - Fenerbahçe maçı
1 Kırmızı Kart

3 Mart 2007 Beşiktaş - Galatasaray maçı
1 Penaltı

7 Mayıs 2006 Beşiktaş - Galatasaray maçı
1 Penaltı

18 Eylül 2005 Beşiktaş - Fenerbahçe maçı
5 Mart 2005 Galatasaray - Beşiktaş maçı
1 Kırmızı Kart

30 Ekim 2004 Beşiktaş - Fenerbahçe maçı
1 Penaltı - 1 Kırmızı Kart


Fenerbahçe 3 kez kazanmış, Galatasaray 3 kez kazanmış, Beşiktaş 2 kez kazanmış.

Son iki yönettiği derbiye çok gitmek istedim, gidemedim. Askerdeydim.Ama istediğimiz sonuçları aldık. Bu sefer de çok istiyorum ama büyük olasılık gidemiyorum. Askerde de değilim üstelik. Sonu güzel olsun.

Tabi bir de 92.47 Hasan Kabze maçı var. O maçın herşeyini seviyorum. Fırat Hoca iyi tercih. Cüneyt Çakır ve Selçuk Dereli'den daha iyidir. İçim biraz olsun rahatladı.

1 yorum:

berker dedi ki...

Fırat Aydınus bence tartışmasız Türkiye'nin en iyi hakemidir. Futbolcularla olan ikili ilişkileri onu daha çok sevdiriyor herkese. İyi bir tercihtir ama sağı solu belli olmaz.. :)