Çarşamba, Nisan 22

Real Tribünleri


İddia ediyorum, Real Madrid tribünü takımın en önemli yıldızıdır. Dünkü maçı izlemedim ama aklım hep 2007 yılının efsane şampiyonluğuna gidiyor. Birçok maçı tribün kazandırmıştı. Giden sezonu kurtarmıştı. Dünyaca ünlü yıldızlar bir yere kadar, bazen arkadan itecek bir güç gerekiyor. Artık Barnebau atmosferi mi buna neden oluyor bilmiyorum ama orada maçlar olağanüstü şekle bürünüyor. Barcelona'da bunun olduğunu sanmıyorum.

Hayatımda İspanya'ya hiç gitmedim, televizyondan bildiğim kadar yazıyorum tüm bunları. 2007 yılı önemli. Bu sene şampiyon Real olur mu? Çok zor. Bunun için bütün maçlarını kazanmaları gerekiyor. Futbolcular maçı alamazsa tribün gelir iç sahada maçları aldırır diyorum. Barcelona'nın tribün desteğine ihtiyacı yok. "tika taka" yetiyor onlara. Ama işler kötü giderse Nou Camp cemaatinin taşın altına elini koyacağını sanmıyorum. Zaten burdaki mesele şampiyonluk değil. Ama şunu yazmak boynumun borcu; eğer Barcelona şampiyon olursa Xavi, Messi, Guardiola, Laporta hatta Katalan basını daha çok paya sahip olur. Real Madrid için önce Barnebau deriz, sonra gerisini tartışırız.

Dünkü maçın yıldızı Higuain. Ama o tribün olmasa ne son dakikada o pozisyon için çaba olurdu, ne Casillas penaltıyı kurtarırdı ne de Guti herşeye rağmen çıkıp o golü atardı.

Hiç yorum yok: