Cuma, Nisan 10

Derbi ve Bilet Çılgınlığı


Eski tribünler, maça girişler, bilet kovalamalar. 1980ler 90ların başı. Bambaşka bir dünya, başka bir kafa. Yaşamadık. Bilmiyoruz. Ama biz de kendimize göre bilet kovalıyoruz. Teknoloji yardımıyla. İşte yaşanılan bir msn konuşması.

Ben, liseden arkadaşım Rai'ye bilet soruyorum. O kardeşine (damir), kardeşi bir arkadaşına yönlendiriyor. 3 gün sonra derbi var ve kesin bir çok kişi bu muhabbeti yaşamıştır. Artık biletler böyle kovalanıyor. Ama derbinin heyecanı hiç değişmiyor:


rai:naber abi
rai:bilet buldn mu
kutay:yok abi
kutay:sıraya gırmedım zaten
kutay:gırenlerden alan da olmadı
kutay:30 dakıkada bıtmıs
kutay:eskı acık satılmamıs
rai:benim kardeş 4 tane almış
kutay:harbı mı
rai:evet mehmete falanda almış
kutay:oha..helal olsun valla..
rai:bir tanede boşta eski açık kombine varmış
rai:senin için ayırttırayımmı
rai:60a verir hralde arkadaşı
kutay:4 bılet aldıysa gıtsın bır de sayısal alsın
kutay:abi kesın ayırt ya...
kutay:60 verırım ben
kutay:=)
rai:(:
rai:dur arıyorum demiri
kutay:eyvallah abi ya..
rai:4 yeni açık bileti n'asıl almış küçük piç ya
kutay:abi dıyorum ya gıtsın sayısal ıddıa falan bısey yapsın...
kutay:ya da 4 bıletı alsın evın duvarına assın
kutay:tarıhı başarı
rai:
rai says:
demir
kombineyi 60a alıyoruz kesin
alo
buraya bak
damir says:
kesinmi
söylicem ona göre
rai says:
kesin olm

kutay:kesin abi kesin....
kutay:=)
rai:
rai says:
kutay gidecek kesin
bekliyor adam
şuan
senden haberi
damir says:
dur söyledim
biraz çıksın diyor


kutay:ya çıkartmasın 60 işte
kutay:polat çıkarmıs 60a
kutay:30a olurdu o fıyat yoksa
kutay::=)
rai:
rai says:
saçmalamasın ya
60a versin
çok acil
kutay için
damir says:
söylüyorm dur
80 istiyor

kutay:70ten yukarı olmaz....=)
rai:dur cvp gelmedi
kutay:abı sen yap pazarlıgı....70ten yukarı cıkmam..ona gore menejerlık yap
rai:
rai says:
olm
60a vericek
10 lira ben teslimat günü belki içimden kopar o da
kutay:aynen abi teslımat gunu
rai:cvp gelmedi (:
kutay:abı yalnız teslımat gunu de onemli..
rai:
dolmuş parası bizden
artislik yapmasın
damir says:
kız bide
haha
kutay:pazar ben calısıyorum....
rai:ya sen gider demirden alırsın olmadı en kötü
kutay:ulan kız mı....
kutay:işe bak ya ne hallere dustuk
rai:
rai says:
kim bu kız
damir says:
ya ben kombine alıyodum ya bi ara
sen konussana al
rai says:
ver
kutay:hadi abi saldır...
rai:abi kimlerin kombinesi var ya...
kutay:olacak iş değil ya...
rai:ekledim abi
rai:bakalm
kutay:abi acındır bıraz beni..
kutay:askerden yenı geldı falan de..
kutay:gecen sene hıc gıdemedı cok canı cekıyor falan de
rai:fener maçına akraborsa yapıyorsun kesin yenilicez senin yüüznden falanda dicem
rai:snra dersin keşke bedava verseydimde yenseydik
kutay:hahaha
kutay:kesın de bunları..
rai:
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
ya bana zatn 80 veriyo bi arkadaşım bn şimdi nasıl 60a bırakıyım ki
rai says:
kombine senin değilmi
demir öyle dedi
demirin abisiyim ben bilmem biliyormusn (:
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
tahmin ettim de =)
kombine bnmde
bari 75 olsun =))
rai says:
olmaz arkadaşım 15 lira n'eyine yarıcak tam 60 liram var gerçekten

kutay:şu lafıyla dırek 60a vermesı lazım )
kutay:artık yaptığı ayıp
kutay:maç bileti 40 olsa ne yapacaktı...60 olmus işte hayır duası edelım
kutay:60lira artı dua
rai:
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
70 olsa =)
rai says:
sen n'erelisn ya kayseri falan mı (:
kutay:abi yelkeneler suya ınmiş..60a tamamlarsın sen bunu bence...
rai:
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
gidiyorum ya bnm okulum şilede
cuma sabahıda gidiorum ya arkadaşımla yollıcam maç günü demir ondan alıcak yada yrn akşam vericem bi şekil
rai:stadın ordan alıcaksn galiba abi
rai:demirden alırsın işte temiz
kutay:abi yarın aksam versın demire....
kutay:ben bı sekılde alırım...
rai:
c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
ya olmadı öle yaparz ztn arkadaşım demirin tanıdığı olan olur.yrn kartı verebilirsem parayıda alabilir miyim
=)
rai says:

alabilrsn tabiki
rai:yarın demirle birlikte gidin bence
kutay:abı benim iş var...aksam olursa gıdebılrız....?
rai:saat kaç
kutay:nereden alırız
rai:saati söyle abi ona göre
kutay:abi yeri söylesın ona göre=) ben gayrettepede calısıyorum.6 bucuk gıbı ofısten cıakrım
kutay:anadıolu yakası cadde falansa, 7 bucukta oralarad olurum
rai:
sana yer n'eresi uyar
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
kadıköy?
rai says:
çok iyi
saat kaç akşamüstü 7.5 olurmu?
geçmi olur sana
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:

7 olsa
kutay:tamam abi 7de kadıkoy.....
kutay:yarın aksam 7 kadıkoy....
kutay:60lira=)
rai:
c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
60 zor ama ya =)
10milyoncuk
rai:abi 89lu kız idare et
rai:yarın 60a bağlarsın sen artık
rai:benden bukdr (:
rai:numaranı yaz abi acil
kutay:abi yarın hallederız
rai:kıza vericem
kutay:xxx xxx xx xx
rai:haldun tanerde buluşacaksnz abi
kutay:tamam abi cok sagol
rai:kızın adı nisa
kutay:telefonunu da versene onun
rai:70 diyor ama 60a bitir bu işi
rai:şimdi seni çaldırcak
kutay:tamam
kutay:caldı
rai:nisa
rai:n'eye benzediğini bilmiyorum kızın onagöre
kutay:abi insallah kız basına gelır.....=)
rai:(:
kutay:peki ben demır'in abısı dıye mı gidecem yanına kızın..=)
rai:yok benim arkadaşım gelecek dedim
rai:maça ben gidicem dedim ama şuan izmitteym arkadaş alıcak dedim
kutay:tamam abi eyvallah ya cok sagol...
rai:rica ederim (:
kutay:seb gelıyormusun maça....
rai:
nyse ya tanışırsnz hralde telefonlar var
adı kutay
[c=1][b]nisa[/b][/c=62] says:
e bn nerden gelicem
tmm
bi daha söylede ona 70 diye
yanımda yok fln demesn =)
rai:kıza bak illa karaborsa yapıcak
kutay:aynen ya...20 yasında insanlar neler yapıyor....
kutay:oyuncak olduk elınde
rai:sorma sinir oldum
rai:demirinde yakın arkadaşı değil zaten ondan tanımıyorum
kutay:aman abi sinir yapma dogruya dogru 70e de bulamayız bu vakıtte....=)
rai:(:
kutay:120den baslıyor....
rai:aynen
rai:eskiaçık kombine
rai:yarın elinde
rai:sakin olalım (:
kutay:zırvede bırakalım....
kutay:uyuzluk yaparsa gerı vermem kombıneyi=)
kutay:ya da gerı verırken nerde benım 10 lira derım
rai:(:
rai:depozito
kutay:aynen

Akşam 7'de Kadıköy'e gidince Nisa'yı görüyorum. Nisa, benim en yakın arkadaşlarımdan birinin kuzeni. Arkadaşım en sağlam Fenerli arkadaşım. Nisa onun Galatasaraylı kuzeni. Bilet en yakınımızdaymış yani. İşte artık biletler böyle kovalanıyor. Msn'den, netten, cepten. Gişe önünde sabahlamalar gerida kaldı. Biz sanalda sabahlıyoruz bilet için.

Fenerbahçeli arkadaşımın Galatasaraylı kuzeninden Rai sayesinde bilet alıyorum. Rai Moda'da, Saraçoğlu'na 5 dakika yürüme mesafesinde oturan bir Galatasaraylı. Ben Nisa'dan bileti Kadıköy'den alıyorum. Bu da böyle bir derbi işte. Anlamsız, mantıksız, içiçe....

Hiç yorum yok: