Perşembe, Nisan 22

1-0'ın Avantajı Olur mu?


- Sanırım grup maçlarından sonra izlediğimiz en temposuz Şampiyonlar Ligi maçıydı.

- Ribery tam Türk futbolcusu tarzı bir kırmızı kart gördü.

- Rosetti tam Türk hakemi tarzı bir eyyam yaptı.

- Müller ve Gomes saç baş yoldurdu ama ikisini de seviyorum. Özellikle Gomes'in çalışkanlığı unutulmamalıdır.

- Ribery yüzünden Oliç erkenden oyundan çıkmak zorunda kaldı. İlk golü Oliç atar dedim, Fransız yüzünden kupon yattı. Bu Ribery'den çektiğimiz nedir, hem giderken kulübe para kazandırmadı, hem de bizim kuponları yatırıyor.

- Neyse ki Robben golünü attı. Onun gol atacağını biliyordum.

- İnter-Bayern finali daha cazip. Onu cazip kılan ise o finalin aslında Van Gaal-Mourinho finali olması.

- Dün 5 büyük ligdeki tribünlerin İtalya dışında kalan hepsinin yerlerde olduğunu yazmıştım. Önce Hazar ''Almanları küçümsediğimi" hatırlattı, sonra Münih taraftarı hem maç öncesinde hem maç içinde beni utandırdı.

- Ribery'nin kırmızı kartından sonra Bayern Münih 11 kişi oynamaya devam etti.

- Tur hala ortada. Lyon'un potansiyeli çok yüksek. Lisandro Fransa'da en büyük koz olacaktır.

- Tez: Münih Şampiyonlar Ligi şampiyonu olur ve Arjantin Dünya Kupası'nda finale çıkamazsa yılın futbolcusu Robben seçilir.

- 2 gündür Ertem Şener'siz ve Emre Tilev'siz maç izledik. Yaygara kopmadı. Gol olunca evde uyanan olmadı. Güzel şeyler bunlar.

- Rosetti'nin kart tutuşu Avrupa Futbolu'nun renklerinden biridir. Tıpkı Van Gaal'in not defteri gibi.

- Başlıkla bitirelim. 1-0 avantajlı bir skor gibi durmuyor. Ama ilk maçı iç sahada oynamak ve o maçı kazanmak önemlidir diye düşünüyorum. Şu dakikadan sonra Bayern Münih iyi konsantre olursa turu geçer. Yine de 1-0 yetersiz bir skor gibi duruyor.

Hiç yorum yok: