Pazartesi, Nisan 19

Real Topçusu


Bir futbolcu için Real Madrid'de oynamak zirve noktasıdır bence. Ne kadar iyi olursan ol, özgeçmişinde Real yazmıyorsa, birşeyler eksik demektir. Real Madrid sempatizanı değilim ama Real'in futbolun en üst noktası olduğunu kabul ediyorum.

Son 10 yılda bile ismini dünya futboluna yazdıran kim varsa bu kulüpte oynadı. Gerçek Ronaldo, sahte Ronaldo, Figo, Zidane, Carlos, Beckham, Kaka.. Herhalde üst klasmanda olanlar arasından bir tek Messi için gerçekleşmedi Real günleri. Henüz.

Geçen sezon kulüp kendi kimliğinin dışına çıktı. İsimsiz genç futbolculara yöneldi. Barcelona ile özdeşleşen Hollandalı futbolcu avına çıktılar. Ama kimya uyuşmadı. Bu sene yine paralar saçıldı, kulüp kendi yapısına döndü.

Bir futbolcu hem en iyilerden biri olmalıdır, hem tarz olmalıdır, hem şöhretli olmalıdır. Sürekli konuşulmadır. Ve ondan sonra Real Madrid'e transfer olmalıdır. Eğer altyapıdan değilse tabi.

Fotoğraftaki futbolcuya bağlayacağım. Higuain müthiş bir sezon geçiriyor. Dün yine bir gol attı. Bir tane topun dibine girip kaçırdığı bir gol var ki gol kadar enfes. Çok iyi işler yapıyor. Golü atıyor. Ama sanki hala (ne yazık ki) Real Madrid futbolcusu gibi değil. Şahsen ben çok beğenerek izliyorum ama Real Madrid'in ona biçtiği rol bana nöbetçi golcülük gibi geliyor.

Biri kulübe dese ki, 2 futbolcu satacaksınız kimi söylersiniz, bir isim illa Higuain olur sanki. Yedek kalan Benzema'dan bile daha önce gözden çıkarılacak gibi duruyor. Belki de ben yanılıyorum yanlış hissediyorum. Ama şu da var, bu sene golleri sıralayan bir Real Madrid futbolcusu var ve kulüp bu futbolcuyu yıldız gibi pazarlamıyor, yıldız olarak lanse etmiyor. Üvey evlat muamelesi görüyor.

Bunun nedeni sanırım Higuain'in Real'e "Real Topçusu" olarak gelmemesi. Arjantinli dün 25 oldu, sessiz ve derinden atıyor gollerini. Yürü be Gonzalo. Ercan Taner'in Higuain çığlığını sevdiğim kadar sevdim bu çocuğu.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar iyi olursan ol, özgeçmişinde Real yazmıyorsa, birşeyler eksik demektir. Real Madrid sempatizanı değilim ama Real'in futbolun en üst noktası olduğunu kabul ediyorum.

alnından öpülür bu objektif düşüncenin. higuain e güvenilir umarım. kadro istikrarı da şart, daha ne yapsın.

Uğur ! dedi ki...

messi barça hariç diğer herhangi bir kulupte olsaydı şu an kesin madriddeydi zaten. barça hariç hiç bir takımada aşık olup kendini adamazdı. messi barçayla güzel diyelim... terstende okuyabiliriz tabi :)

Sir Douglas McGiven dedi ki...

aynı kanaatteyim kutay, bence giderini de yapmalı hügaiiiiiiiin